شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: 3 سارق جوان که با حمله شبانه به عابران پیاده، آنها را با ضربات چاقو مجروح کرده و اموالشان را به سرقت می‌بردند پس از سرقت از 11 نفر دستگیر شدند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری این سارقان خشن زمانی آغاز شد که کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت در جریان سرقت‌های شبانه از عابران پیاده در خیابان پیروزی، مطهری و سنایی قرار گرفتند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد تمامی این سرقت‌ها از سوی 3  جوان صورت گرفته که پس از حمله به طعمه‌های خود، با تهدید چاقو، پول‌ و اموال باارزش آنها را به سرقت می‌بردند.

وقتی مشخص شد اعضای این باند در برخی از سرقت‌ها، طعمه‌هایشان را با ضربات چاقو مجروح کرده‌‌اند، جست‌وجو برای دستگیری آنها ادامه یافت و تمامی محل‌هایی که احتمال می‌رفت متهمان در آنجا مشاهده شوند زیر نظر قرار گرفت.

اواخر هفته گذشته، ماموران گشت پلیس در خیابان مطهری متوجه 3 جوان موتورسوارشدند که قصد زورگیری از یک عابر پیاده را داشتند.

با دستگیری متهمان در عملیات تعقیب و گریز، هر 3 نفر آنها به اداره آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد این 3 جوان همان سارقانی هستند که شبانه اقدام به سرقت از عابران پیاده می‌کنند.

متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند با اعتراف به سرقت از 11 عابر پیاده و مجروح کردن 5 نفر از آنها گفتند: ما هم محلی هستیم، مدتی قبل به اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان شدیم اما پس از آزادی از زندان هرچه دنبال کار گشتیم   به خاطر سابقه‌ای که داشتیم  هیچکس حاضرنشد به ما کار بدهد، برای همین مجبور شدیم به سراغ سرقت برویم.

قریشی زاده- قاضی دادسرای جنایی تهران- پس از شنیدن اظهارات سارقان، برای آنها قرار قانونی صادر کرد و متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفتند.

کد خبر 61364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز