سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد زندانی که با بلعیدن 15 گرم تریاک قصد انتقال این محموله به داخل زندان را داشت، توسط ماموران دستگیر شد.

چندی قبل زمانی که ماموران زندان قزل‌حصار یک زندانی مواد‌مخدر را برای تکمیل تحقیقات به دادسرای شهرری منتقل کرده بودند، در حیاط دادسرا متوجه زن جوانی شدند که به این مرد نزدیک شد و بسته‌‌ای را در اختیار او گذاشت.

ماموران با مشاهده این صحنه، مرد زندانی را زیر نظر گرفتند و وقتی دریافتند وی قصد بلعیدن بسته را دارد به طرف او رفتند و  هنگامی که مرد زندانی در حال بلعیدن بسته مرموز بود، ماموران مانع کار او شدند و پس از باز کردن این بسته با 15 گرم تریاک که مرد زندانی قصد انتقال آن به زندان را داشت، مواجه شدند.

با انتقال این مرد به شعبه 5 بازپرسی در دادسرای شهرری وی در جریان تحقیقات قضائی به بازپرس علیزاده گفت: من قصد داشتم این مواد را برای یک قاچاقچی که به اتهام خرید و فروش مواد‌مخدر در زندان به سر می‌برد، ببرم.

وی ادامه داد: از آنجا که این مرد می‌دانست قرار است برای تکمیل تحقیقات به دادسرا منتقل شوم نزد من آمد و خواست در ازای دریافت یک سوم محموله، این مواد را برایش به زندان منتقل کنم.

من هم که اعتیاد شدیدی به مواد داشتم قبول کردم و قرار شد وقتی ماموران مرا به دادسرا بردند، یک زن در حیاط دادسرا این محموله را در اختیار من قرار دهد.

وی ادامه داد: آن روز همه چیز طبق نقشه پیش رفته بود و زن جوانی که از طرف مرد قاچاقچی ماموریت داشت مواد را به من برساند به دادسرا آمد و این مواد را در اختیار من قرار داد اما ماموران متوجه ماجرا شدند و همه مواد را کشف کردند.

پس از اظهارات این مرد، بازپرس علیزاده دستور شناسایی مرد قاچاقچی را صادر کرد و مرد زندانی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 62349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز