گروه حوادث: ‌سارق اتوبوسی برای عملی کردن نقشه خود هر روز سوار اتوبوس‌های شرکت واحد می‌شد و با سوءاستفاده از غفلت راننده‌ها، به دخل آنها دستبرد می‌زد

ساعت 10:30 جمعه گذشته، ماموران پلیس هنگام گشت زنی در پایانه مسافربری متوجه چند راننده اتوبوس شدند که مرد جوانی را که ادعا می‌کردند دست به سرقت از آنها زده، به دام انداخته بودند.

با دیدن این صحنه، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و سارق جوان را به اداره پلیس منتقل کردند.این سارق جوان که محمود نام دارد در جریان بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی است به مواد‌مخدر اعتیاد پیدا کرده‌ام اما به خاطر اینکه پولی برای خرید مواد نداشتم تصمیم به سرقت از رانندگان اتوبوس گرفتم.

برای این کار هر روز به میدان آزادی می‌رفتم و سوار اتوبوس‌های خصوصی میدان آزادی می‌شدم.

در بین راه وقتی راننده اتوبوس هنگام دریافت کرایه حواسش پرت می‌شد نقشه خود را عملی می‌کردم و پس از سرقت از دخل آنها پا به فرار می‌گذاشتم اما در آخرین سرقت یکی از راننده‌ها متوجه ماجرا شد و با کمک همکارانش مرا دستگیر کرد.

قاضی حسنی- بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 5 تهران- روز گذشته با بیان اینکه سارق جوان تا‌کنون به 5فقره سرقت با این شگرد اعتراف کرده است، گفت: متهم بعد از صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 64894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز