چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

خستگی و غلبه خواب بر ۲ سارق فرانسوی سابقه‌دار به دستگیری آنها منجر شد.

سارقان خسته

پاریس: این ۲ جوان پس از ورود به یک آپارتمان برخی از اموال آن را سرقت کردند. با وجود اینکه در این خانه مقدار زیادی پول نقد و جواهر وجود داشت اما این سارقان سرقت بالش، پتوی مسافرتی و چادر را ترجیح دادند.

این سارقان پس از خارج شدن از این خانه به یک پارک رفتند و روی چمن‌ها چادر‌های سرقت‌ شده را به پا کردند تا در آن استراحت کنند.

اما مامور پارک به دلیل اینکه آنها در محل ممنوع برای چادر زدن قرار داشتند، با این ۲ سارق درگیر شد و با به میان کشیده شدن پای پلیس، ماجرای دزدی بودن این اموال آشکار شد و ۲ سارق مستقیماً از روی چمن‌ها به اداره پلیس منتقل شدند.

حمله با بادام زمینی

اهایو: زنی که با تلاش بسیار بادام زمینی وارد دهان همسایه‌اش کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این زن جوان که به همراه  همسایه‌اش رانندگی می‌کرد، سر راه یک پاکت بادام زمینی خرید.

وی سپس برای مزاح کردن تلاش کرد بادام زمینی‌ها را داخل دهان دوستش بگذارد اما همسایه‌اش که به شدت نسبت به بادام زمینی آلرژی داشت تلاش می‌کرد آنها را نخورد.

زن همسایه در شکایت نامه خود به پلیس گفت: من نمی‌توانم بادام‌زمینی بخورم و او بادام‌زمینی‌ها را یکی پس از دیگری داخل دهانم فرو می‌کرد.

وی ادامه داد: هرچه از همسایه‌ام درخواست کردم  خودرو را متوقف کند تا بتوانم پیاده شوم توجهی نکرد و من برای تهدید او در خودروی در حال حرکت را باز کردم. دادگاه علاوه بر جریمه این زن یک حکم جالب صادر کرده و آن این است که این ۲ دوست باید با فاصله معین از یکدیگر زندگی کنند.

دشمنی با رئیس

ویرجینیا: ماموران پلیس زنی را دستگیر کردند که پس از اخراج از محل کارش تلاش کرده بود برق خانه رئیس سابقش را قطع کند. این زن 33 ساله یک روز پس از اخراج به بهانه برداشتن لوازمش به دفتر کار رئیس خود رفت و رمز عبور کامپیوتر او را پیدا کرد.

او سپس وارد اینترنت شد و از این طریق از اداره برق خواست برق خانه مدیر شرکت را قطع کند.  این در حالی است که کارمند اداره برق به این درخواست مشکوک شد و پس از تماس تلفنی با صاحب اصلی خانه متوجه شد که تماس گیرنده سر‌خود این کار را انجام داده  است.

البته مدیر شرکت که از این زن دل پری داشت، بلافاصله شکایت‌نامه‌ای تنظیم کرد و به دلیل ورود بی‌اجازه این کارمند به اتاقش و هک کردن رمز عبور از او غرامت خواست. کارمند سابق این شرکت معتقد است که رئیس، او را بدون دلیل از کار برکنار کرده و تازمانی که در تصمیم خود تجدید نظر نکند، به اموال وی آسیب خواهد زد.

پزشک پر مشغله

تورنتو: تعداد زیاد مراجعان به مطب یک پزشک مشهور موجب شد که او دست به اقدام جالبی بزند. در حالی که معمولا برای کارهای مثبت قرعه کشی می‌شود اما این پزشک ترجیح داد این روال  را بر هم زده و برای معرفی افراد ناکام قرعه کشی کند.

به این منظور او به منشی‌اش گفت یک کلاه بیاورد و اسامی تمامی بیمارانی که در اتاق انتظار نشسته بودند را یادداشت کرده و داخل آن بریزد.

این پزشک سپس خطاب به بیماران گفت: ۱۰ نامی که از کلاه بیرون بیایند افرادی هستند که نمی‌توانم آنها را ویزیت کنم.

هرچند این اقدام پزشک به مذاق بیماران خوش نیامد و حتی کار او انتقاد برخی مقامات را نیز به همراه داشت اما وی معتقد است زمانی که تعداد بیماران دو برابر وقتی است که او می‌تواند برای آنها صرف کند بهتر است تا آنها را به قرعه کشی دعوت کند تا این بار بدشانسی خود را امتحان کنند.

کد خبر 58893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز