دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

باغ وحش توکیو این روز‌ها شاهد رویداد عجیب و سرگرم کننده‌ای است. اخیرا یک فیل ماده و جفتش به همراه فرزندشان توجه بازدید‌کنندگان باغ وحش را به خود جلب کرده‌اند.

خانواده فیل‌های نقاش

توکیو: این خانواده هنرمند می‌توانند با قلم‌مو روی بوم نقاشی کنند و البته علاوه بر استعداد ذاتی، برای نقاشی هم تعلیم دیده‌اند. این فیل‌ها قلم‌مو را به خرطوم خود می‌گیرند و با آن نقاشی می‌کنند.

گفتنی است تابلو‌هایی که این فیل‌ها می‌کشند به مبلغ گزافی فروخته  و بخشی از درآمد آن صرف امور خیریه می‌شود. یکی از افرادی که این فیل‌ها را آموزش داده است در مورد توانایی آنها برای نقاشی گفت: استعداد نقاشی در این فیل‌ها وجود داشت و من تنها آن را پرورش دادم.

کوچک‌ترین هتل جهان

برلین: گفته می شود که یک هتل 53 متری در جنوب آلمان کوچک‌ترین هتل جهان است. این هتل که به نام خانه ازدواج معروف است در سال 1728 ساخته شد.

جالب است که با توجه به قوانین آلمان در گذشته، افرادی که قصد ازدواج داشتند باید یک خانه به نامشان بود و به همین دلیل این هتل کوچک قبل از ازدواج به صورت صوری به نام یکی از زوج‌ها می‌شد تا آنها بتوانند ازدواج کنند.

اکنون این هتل پس از سال‌ها تعطیلی، با‌زسازی و افتتاح شده است. این هتل تاریخی مورد توجه بسیاری از زوج‌های جوان قرار گرفته که به تازگی ازدواج کرده‌اند و برای هر شب اقامت در آن 300 دلار می‌پردازند.

صاحب این هتل گفت: هرچند هتل ما خیلی کوچک است  اما باتوجه به تاریخچه آن، شهرت زیادی پیدا کرده است. به گفته وی، تعدادی از مشتریان این هتل نوه‌های زوج‌هایی هستند که سال‌ها پیش برای ازدواج این هتل را گرو گذاشته اند.

المپیک سوزنی

پکن: یک مرد چینی با فروکردن 205 سوزن در سرش به نمادی برای المپیک پکن تبدیل شده است. این مرد میانسال که خودش متخصص طب سوزنی است و بیمارانش را با طب سنتی چین درمان می‌کند، تصمیم گرفت 205 سوزن که سر هر کدام از آنها پرچم یک کشور نصب شده است را درون سر خود فروکند.

او با دست خودش سوزن‌ها را یکی پس از دیگری در سرش فرو برد و به سوژه داغ عکاسان تبدیل شد. این مرد ماجراجو به خبرنگاران گفت: همیشه می‌خواستم یک کار متفاوت انجام دهم و المپیکی را که در کشورم برگزار می‌شود به نوبه خودم جشن بگیرم.

وی ادامه داد: پس از مدت‌ها فکر کردن به این نتیجه رسیدم که از حرفه خودم و طب سوزنی استفاده کنم. البته او تا کنون در چندین جای مختلف این اقدام را انجام داده و سر خود را پر از سوزن‌هایی کرده که هرکدام پرچم یک کشور را نشان می دهند.

دردسر غلط دیکته‌ای

شیکاگو: غلط دیکته‌ای در خالکوبی موجب شد که پای یک مرد خالکوب به دادگاه باز شود. چندی پیش یک پسر جوان نزد این مرد رفت و از او خواست چند کلمه روی بازویش خالکوبی کند اما او یکی از حروف واژه‌ها را اشتباه نوشت و پسر جوان هم بلافاصله از او شکایت کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پسر جوان درخواست 30 هزار دلار غرامت کرده است. وکیل او به دادگاه گفت: از آنجایی که امکان پاک کردن خالکوبی وجود ندارد، غلط دیکته‌ای این مرد تا پایان عمر روی بازوی موکلم باقی می‌ماند و به همین دلیل او باید جریمه‌ سنگینی بپردازد.

البته این مرد که به احتمال زیاد به پرداخت جریمه محکوم می‌شود وضعیت مالی بدی دارد و اعلام کرده که در این صورت ترجیح می‌دهد تا آخر عمر در زندان بماند، چون نمی‌تواند این هزینه سنگین را پرداخت کند. دادگاه این پرونده هفته آینده تشکیل خواهد شد.

کد خبر 58651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز