دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

۳ خواهر و برادر آمریکایی همگی در یک روز اما در سال‌های متفاوت به دنیا آمده‌اند.

روز شانس

هالیوود: پدر و مادر این بچه‌ها می گویند همه بچه‌ها به صورت تصادفی در سیزدهمین روز ماه ژوئن به دنیا آمده‌اند.

این بچه‌ها که به ترتیب ۵ و ۲ ساله و ۴  روزه هستند همگی در یک روز به دنیا آمده‌اند و به همین دلیل پدر و مادرشان این روز را روز شانس خود می دانند.

مادر این بچه‌ها گفت: نمی‌دانم این همزمانی عجیب چطور اتفاق افتاده است اما از اینکه تولد فرزندانم را در یک روز جشن می‌گیرم خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: می‌دانم وقتی بچه‌هایم بزرگتر شوند، اهمیت شادی کردن مرا به دلیل تولد همزمانشان  درک خواهند کرد.

مسابقه بالا رفتن از درخت

کالیفرنیا: خیلی‌ها برای سرگرم کردن خود از هر موضوعی استفاده کرده و هر چیزی را به مسابقه تبدیل می‌کنند. به همین منظور جمعیت زیادی از تماشاگران در کالیفرنیا جمع شده‌اند تا مسابقه بالارفتن از درخت را به طور مستقیم تماشا کنند.

این مسابقه برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ برگزار شد و از آن پس همه ساله افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند. البته این شرکت‌کنندگان برای حضور در این مسابقه، تمرینات ورزشی جدی انجام می‌دهند تا بدن خود را به وضعیت ایده‌آل برسانند.

یک مرد ۳۲ ساله که تا کنون ۲ بار در این مسابقات به مقام اول دست یافته، گفت: این مسابقه سرشار از هیجان و تحرک است و برای موفق شدن در آن باید ضمن کسب قدرت بدنی مناسب، تمرکز و تبحر داشت.

به گفته وی، برگزیده این مسابقه به مسابقات جهانی بالا رفتن از درخت که ماه آینده برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

رکورد سرعت در خالکوبی

توکیو: مردی اهل دالاس رکورد انجام خالکوبی در ۲۴ ساعت را شکست. این مرد جوان که یک خالکوب حرفه‌ای است توانست در مسابقاتی که به منظور ثبت رکورد جهانی برگزار شده بود در مدت یک شبانه روز، ۴۱۵ خالکوبی ظریف و پر کار انجام دهد.

به این ترتیب نام این مرد به عنوان سریع ترین خالکوب جهان در کتاب رکورد‌های گینس جاودانه شد.

تدریس نحوه برخورد با آهو

تورنتو: افزایش تعداد آهو‌ها در یک دهکده موجب شد تا مقامات به فکر برگزاری کلاس‌های نحوه برخورد با آهو، برای مردم دهکده بیفتند.

در این کارگاه‌های آموزشی که تحت عنوان«‌آهوی عزیز» برگزار می‌شود مردم آموزش می بینند، که چگونه با آهو‌هایی که به زندگی در دهکده عادت کرده‌اند، کنار بیایند.

مزایده دفترچه تلفن

نیویورک: امروز قدیمی‌ترین دفترچه تلفن جهان به مزایده گذاشته می‌شود. این دفترچه‌تلفن که به گفته بسیاری از کارشناسان نخستین نمونه از نوع خود است با قیمت پایه ۳۰ هزار دلار در مزایده شرکت داده می‌شود.

این دفترچه ۱۳۰ ساله در سال ۱۸۷۸ منتشر شد و در آن علاوه بر شماره تلفن، آداب سخن گفتن با تلفن هم تشریح شده است.

در نخستین صفحه این دفترچه تلفن به کاربران توصیه شده پس از برداشتن تلفن سلام کنند و پس از پایان گفت و گو هم خداحافظی را فراموش نکنند. کارشناسان معتقدند ارزش این دفترچه از نظر تاریخی بسیار زیاد است، چراکه فضای شهر نیویورک در ۱۳۰ سال پیش را به تصویر می کشد.

البته برخی ار مورخان هم بر این باورند که این دفترچه تلفن، قدیمی‌ترین دفترچه نیست و از آن قدیمی‌تر هم وجود دارد. آنها می‌گویند یک دفترچه تلفن در شهر شیکاگو، می‌تواند نخستین دفترچه تلفن جهان باشد.

کد خبر 55171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز