این روزها که در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، علاوه بر مراقبت از روح و روانمان، از زیبایی ظاهری‌مان نیز نباید غافل شویم. پف یا سیاهی دور چشم مشکلی است که اغلب به آن برمی‌خوریم. در این مطلب نوعی محلول خانگی را آموزش داده‌ایم که استفاده از آن زیبایی دوچندانی به چشم‌هایمان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، اگر شما هم مشکل تیرگی یا پف زیر چشم دارید استفاده از سرم دور چشم می‌تواند تغییر محسوسی در ظاهرتان ایجاد کند. پوست دور چشم نازک‌تر از پوست سایر نقاط بدن است و در شرایط استرس‌دار، بیداری‌های شبانه و فشار کاری، خیره شدن به مانیتور و... تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ظاهری ناخوشایند برایمان به ارمغان می‌آورد. استفاده از سرم دور چشم در رژیم روزانه مراقبت از پوست یکی از راه‌حل‌های رفع این ناخوشایندی است.

  • مواد لازم

۲ عدد چای سبز کیسه‌ای
مقداری ژل آلوئه‌ورا
یک عدد کپسول ویتامین E

  • روش تهیه سرم دور چشم

► مرحله اول
 چای‌های سبز کیسه‌ای را به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه در آب ولرم خیس کنید. سپس آن را در یک قوطی بریزید و مقداری ژل آلوئه ورا و ویتامین E به آن اضافه کنید. در قوطی را ببندید و خوب تکانش دهید. 
شب پیش از خوابیدن مقداری از این محلول را دور چشم خود بمالید.
کیسه‌های چای سبز را در یخچال نگه دارید تا روز بعد از آنها برای پلک‌هایتان استفاده کنید.

► مرحله دوم؛ صبح روز بعد
کیسه‌های چای سبز را روی پلک‌هایتان بگذارید، طوری که زیر چشم‌هایتان را هم بپوشاند. به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه چای را روی پلک‌هایتان قرار دهید و بعد از برداشتن کیسه‌های چای به‌خوبی ماساژ دهید.
از سرم چای سبز می‌توانید به مدت یک هفته استفاده کنید.

کد خبر 497768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha