یکشنبه ۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک روش جدید برای درمان ریفلاکس، تاثیر ورزش در کاهش وزن و عوارض یک داروی قلبی یافته‌های پزشکی آنلاین امروز هستند:

روش بدون برش جراحی برای مبتلایان به ریفلاکس

فاکس‌نیوز: جراحان در مرکز پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو اولین عمل جراحی بدون برش در آمریکا را برای درمان بیماری بازگشت محتویات اسیدی معده به مری (GERD) با استفاده از وسیله‌ای به نام EsophyX انجام دادند. این عمل که هیچ جای زخم بیرونی به جای نمی‌گذارد، باعث می‌شود درد پس از عمل به حداقل برسد و دوره نقاهت بسیار کوتاه شود.

منافع ورزش برای سلامتی

یو‌اس‌تودی: تجزیه و تحلیل مجموعه بزرگی از پژوهش‌ها نشان‌دهنده آن است که یک ساعت پیاده‌روی در روز یا سایر فعالیت‌های جسمی منظم شرط ضروری برای کاهش وزن و حفظ آن است. انجمن چاقی آمریکا می‌گوید چندین بررسی انجام شده درباره ورزش نشان می‌دهد که این امر شاید به این خاطر باشد که فعالیت جسمی اشتها را مهار می‌کند، استرس را تسکین می‌بخشد، و به افراد کمک می‌کند تا حدی در مورد رژیم غذایی خود انعطاف‌پذیر باشند.

خطرات یک داروی قلبی

فاکس نیوز: سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  می‌گوید پژوهش‌ها نشان می‌دهند که داروی آپوتینین (Trasylol) که برای پیشگیری از خونریزی شدید حین جراحی بای‌پس قلب مورد استفاده می‌گیرد، خطر مرگ را نسبت به سایر درمان‌های دارویی می‌افزاید. FDA به همراه سازندگان دارو این در حال بررسی برای ارزیابی خطرات و منافع این دارو خواهد پرداخت تا تغییرات لازم در بروشور دارو را اعمال کند.

کد خبر 35157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز