همشهری آنلاین: "روی قله افتخار" عنوان مسابقه‌ای اینترنتی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز ملی پارالمپیک در پایگاه اطلاع‌رسانی خود برپا کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و بالا بردن آگاهی‌های جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان نسبت به توانمندی‌های معلولین و جانبازان از روز سوم آبان روز ملی پارالمپیک در ایران در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com فعال می‌شود.

نوجوانان و جوانان فارسی زبان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقه این پایگاه به 22 سوأل چهار گزینه‌ای مسابقه «روی قله افتخار» در مدت 40 دقیقه پاسخ دهند.

این مسابقه با همکاری کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و سؤال‌های آن بیشتر، میزان آشنایی شرکت کنندگان با ورزش‌های معلولین و جانبازان، دوره‌های مختلف باز‌ی‌های پارالمپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های زیر مجموعه آن و موفقیت‌های کسب شده توسط جانبازان و معلولین ایرانی در دوره‌های قبلی این بازی‌ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد.

 کاربران اینترنت از روز سوم آبان تا 12 آذر امسال روز جهانی معلولان فرصت دارند تا به سؤال‌های این رقابت اینترنتی پاسخ دهند.

پس از پایان مهلت تعیین شده، جوایزی از سوی کانون و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران به برگزیدگان مسابقه اهدا خواهد شد.

گفتنی است «روی قله افتخار» پنجمین مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون پس از مسابقه‌های «همسفر با قومس» (سمنان شناسی)، «کریم اهل بیت» (به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)) ، «ایمنی کلید سلامتی» (به مناسبت روز آتش‌نشانی) و «فلسطین سرزمین وحی است» که در حال حاضر به صورت فعال امکان شرکت کاربران را فراهم می‌کند.

کد خبر 34746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز