همشهری آنلاین: برگزیدگان مسابقه نمایشنامه‌نویسی تک نفره و دو نفره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه را مرکز تئاتر کانون با هدف کمک به تولید هر چه بیشتر نمایش برای بچه‌ها و ایجاد تجربه‌های جدید در این عرصه در دو بخش صحنه و خیابانی و با موضوع آزاد برگزار کرد و در پایان از میان 50 متن نمایشی ارسال شده به دبیرخانه این مسابقه در تهران، 8 متن نمایشی توسط گروه داوری به عنوان آثار برتر شناخته شد.

بر این اساس نمایش‌های «به تنهایی لبخند بزن» کار حامد زحمت‌کش و مهدی فرشیدی سپهر و «موجود خجالتی» کار کوروش جهانشاهی هر دو از تهران، «شب آرزو» کار محبوبه حیدریان از سمنان، «شیری که می‌غرید» کار مرتضی جهانی‌نژاد از کاشان، «آدم برفی» کار آناهیتا غنی‌زاده، «من اصلاً دلم نمی‌خواد برم مدرسه» کار احمد صحیحی، «یک بازی جدید» کار رضا کوچک‌زاده و «دستفروش‌ها» کار روشنک کریمی از تهران در این مسابقه برگزیده شدند.

مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر اهدا جوایزی به برگزیدگان، نمایش فوق را پس از بازبینی و در صورت تصویب شورای کارشناسی خود در نوبت اجرا قرار می‌دهد.

این مرکز از برگزیدگان مسابقه نمایشنامه‌نویسی تک نفره و دو نفره دعوت کرده است هر چه سریع‌تر برای هماهنگی به منظور بررسی نمایش‌ها و تعیین اولویت برای زمان اجراء - در صورت تصویب شورای کارشناسی- به مرکز تئاتر کانون مراجعه کنند

کد خبر 36978

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز