همشهری آنلاین: مجید قادری، مدیر مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تغییرات عمده در عروسک‌های دارا و سارا خبر داد

مدیر مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون، در باره چگونگی این تغییرات به روابط عمومی کانون گفت: این واحد قرار است تا آخر امسال عروسک‌های دارا و سارا را زیباتر، کوچکتر و با قیمت ارزان‌تر در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهد.

قادری در ادامه به سایر برنامه‌های واحد سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اشاره کرد و گفت:تا پایان ماه آینده مجموعه بازی‌های سرگرمی و جورچین را با شکل‌های جدید به بازار عرضه می‌کنیم. اشکال برخی از این جورچین‌ها نقوش سنتی و شکل برخی از آنها چهار فصل است تا کودکان و نوجوانان را با فرهنگ ایران و موضوعات روزمره آشنا کند.

 این طراح و نقاش در ادامه از تولید مجدد عروسک‌های انگشتی خبر داد و گفت:به دلیل استقبال چشمگیر از این عروسک‌ها، قرار است به زودی همه عروسک‌های این مجموعه 20 تایی را در تیراژ وسیع تجدید تولید کنیم.

قادری با بیان این مطلب افزود:این عروسک‌ها قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. چون به راحتی در انگشتان مربیان و بچه‌ها قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند خلاقانه به اجرای نمایش بپردازند.

همزمان با سومین جشنواره کودک، نیایش و مهر، نمایشگاهی از آثار تولید شده در واحد سرگرمی‌های سازنده کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان واقع در خیابان حجاب  برپا می‌شود.

کد خبر 33305

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز