شهردار تهران چهارشنبه‌شب 21 شهریور با حضور در برنامه «چراغ خاموش» شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، پاسخگوی سؤالات مطرح شده در موضوعات مختلف بود.

قالیباف در خصوص طرح جهادی 137 و تماس های مردم با سامانه 137 به ویژه در باره آسفالت خیابان‌ها گفت: تماس‌های مردم با این سامانه ثبت و ضبط شده و برابر زمان‌بندی مربوط اقدام می‌شود. مثلا در مورد آسفالت،  ما در زمستان امکان آسفالت نداریم و لذا تماس با سامانه 137 الزاما نمی‌تواند مترادف با اقدام بلافاصله باشد، بلکه در زمان خود به تماس مربوط رسیدگی می شود. قالیباف افزود کاری که در 4 ماهه اول امسال در مورد آسفالت انجام داده‌ایم در تاریخ شهرداری تهران بی‌سابقه بوده است.

شهردار تهران با سیاسی خواندن برخی موضع گیری‌ها در برابر اقدامات قانونی شهرداری از جمله در مورد بزرگراه لویزان گفت: شهرداری تهران اقدامات خود را در مسیر قانونی طی می کند و امروزه معلوم شده است که آن چه در گذشته از سوی برخی افراد در رسانه ها مطرح شد درست نبوده و حق با شهرداری بود و دادگاه رای به نفع شهرداری داده است.

وی افزود اکنون باید کسانی که به مدت 18 ماه موجب تاخیر در اجرای این طرح مهم شدند پاسخگوی اقدام خود باشند.

شهردار تهران در مورد نصب تابلوهای روزشمار بهره‌برداری از طرح‌های شهرداری گفت:  ما در شهرداری تهران کار را  آن‌قدر شفاف کرده ایم که با جرأت، زمان پایان طرح‌ها را در تهران به مردم اعلام می کنیم و پاسخگوی وعده هایمان هستیم. البته بعضی از اقدامات از جمله اجرای رمپ و لوپ‌ها نیاز به راه‌اندازی مرحله یک طرح است تا بتوان گام‌های بعدی را برداشت و افتتاح طرح قبل از بهره برداری از بخش‌های جانبی، به معنای افتتاح نیمه‌کاره طرح‌ها نیست.

کد خبر 31333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز