همشهری آنلاین: شهردار تهران تاکید کرد: باید با بسترسازی مناسب نسبت به کنترل و پیشگیری از بروز تخلفات در مجموعه شهرداری تهران اقدام کنیم.

به گزارش سما، دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران صبح جمعه 30 شهریور در چهارمین دوره آموزش ماهانه مدیران شهرداری تهران با موضوع "هم اندیشی با هدف توسعه فرهنگ صیانت از کارکنان و سازمان" که با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران، معاونین و شهرداران مناطق در تالار ایران زمین شهرداری تهران برگزار شده بود، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس و در جبهه های جنگ هیچ کس روحیه برتری جویی و فخر فروشی نسبت به دیگری نداشت و تمام رزمندگان از پیر و جوان در کنار یکدیگر به مبارزه با دشمن می پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه یکی از دلایلی که موجب بروز مشکلات در هر سازمانی می‌شود این است که آن سازمان از رسالت خود فاصله گرفته است، تصریح کرد: به هر حال هر مجموعه‌ای یک فلسفه وجودی دارد که اگر از آن فاصله بگیرد ذاتا در درون خود به تولید ناامنی می‌پردازد.

قالیباف با اشاره به انسان سازمانی و سازمان انسانی گفت: تا زمانیکه رویکرد ما یک رویکرد سازمان انسانی نباشد نمی‌توانیم بسیاری از موضوعاتی را که در دستور کار سازمان است را به درستی اجرا کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه جنس موضوع صیانت، جنس فرهنگی است و بنده معتقد هستم که موضوع اعتماد از مباحث مهم در این حوزه است، اظهار داشت: یکی از آفت‌های بزرگ سازمان این است که اعتماد بین همکاران با یکدیگر ، رئیس دستگاه با بدنه و همچنین اعتماد مردم با شهرداری از بین برود زیرا هیچ سرمایه ای برای هیچ سازمانی مهم تر از اعتماد مردم به آن سازمان نیست.


قالیباف با بیان اینکه نباید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت و شجاعت تصمیم‌گیری‌ها را از مدیران بگیریم، تصریح کرد : مدیر باید با تدبیر و مقتدر بوده  ودر شرایط حساس و ضرروی ، تصمیمات منطقی و صحیحی اتخاذ کند.

شهردار تهران تاکید کرد: برای اینکه هر مدیری از ویژگی شجاعت برخوردار باشد باید سلامت اخلاقی و رفتاری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهد.


قالیباف با بیان اینکه نباید به گونه ای عمل کنیم که قدرت و شجاعت تصمیم گیری ها را از مدیران بگیریم ، تصریح کرد: مدیر باید با تدبیر و مقتدر بوده  ودر شرایط حساس و ضرروی ، تصمیمات منطقی و صحیحی اتخاذ کند.

شهردار تهران تاکید کرد: برای اینکه هر مدیری از ویژگی شجاعت برخوردار باشد باید سلامت اخلاقی و رفتاری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهد.


قالیباف با بیان اینکه نباید به گونه‌ای عمل کنیم که قدرت و شجاعت تصمیم‌گیری‌ها را از مدیران بگیریم ، تصریح کرد: مدیر باید با تدبیر و مقتدر بوده  ودر شرایط حساس و ضرروی ، تصمیمات منطقی و صحیحی اتخاذ کند.

شهردار تهران تاکید کرد : برای اینکه هر مدیری از ویژگی شجاعت برخوردار باشد باید سلامت اخلاقی و رفتاری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهد.

کد خبر 31988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز