جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

شهردار تهران گفت: بر اساس برنامه ای معین بنا داریم با اولویت مناطق جنوبی شهر، سالن‌هایی را برای برگزاری مراسم‌های جشن شهروندان با هزینه اندک، احداث کنیم.

به گزارش سما، محمدباقر قالیباف در گردهمایی ائمه جماعات و شورایاران مناطق 11 و 18 در محل سالن همایش سینما تماشا با بیان این مطلب افزود: تا 4 ماه آینده کار طراحی این سالن‌ها به اتمام می رسد و امیدواریم تا پایان سال 87 تعداد 30 سالن برای برپایی مراسم‌های جشن شهروندان احداث کنیم.

قالیباف گفت: در طرح جهادی 137 به موضوعات محلات توجه می شود و تاکید ما در این طرح ارتقای دیدگاه شهروندان و افزایش توقع‌های آنان است.

شهردار تهران گفت: با اجرای طرح جهادی خواستیم بگوییم که موضوع آسفالت و جمع‌آوری زباله موضوعی نیست که به دغدغه اصلی مردم تبدیل شود وما در شهر تهران با حل مشکلات این‌گونه، به‌دنبال اهداف بلند تری نظیر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان هستیم.

وی به ضرورت افزایش آگاهی مردم اشاره و اظهار کرد: وقتی آگاهی مردم افزایش پیدا کند مردم با حقوقشان آشنا می‌شوند و اگر مردم با حقوق شهروندی خود آشنا شوند کسی نمی‌تواند برای جمع آوری زباله و ارائه خدمات به آن‌ها به سرشان منت گذارد.

کد خبر 31427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز