شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

به گفته شهردارتهران، همزمان با آغازسال تحصیلی جدید شرکت واحد اتوبوسرانی با به کارگیری بیش از 85درصد ظرفیت خودآماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود

به گزارش همشهری، ساعات کاری رانندگان اتوبوس از 5/7 الی 8 ساعت، در مهرماه به 12 تا 14 ساعت در روز افزایش یافته است به‌طوری که اتوبوس‌ها از ساعت 5/5 صبح به کارمشغول خواهند بود.

همچنین از دوم مهر بیش از 130 خودرو خدمات فنی و واحد تعمیراتی اتوبوسرانی در سطح شهر تهران حضور خواهند یافت.

محمد باقر قالیباف، در حاشیه مراسم افتتاح پل B 2 به خبرنگاران گفت‌: به مناسبت شروع سال تحصیلی جدیدوافزایش سفرهای تحصیلی شهرداری تهران در3شیفت کاری نسبت به تکمیل پل B2 درتقاطع شیخ فضل‌الله نوری با ایستگاه متروی صادقیه اقدام کرد.

افتتاح این پل ارتباط مستقیمی با راه اندازی اتوبوس‌های BRT دارد به‌طوری‌که منجر به تسهیل ترافیک بخش مهمی ازسفرهای غرب تهران به ویژه در تقاطع شیخ فضل‌الله، محمدعلی جناح وآزادی خواهد شد.

شهردار تهران در مورد علل به تعویق افتادن طرح اتوبان شهید بابایی به مشکل به وجود آمده میان شهرداری با دانشگاه امام حسینع  اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران معتقد است، زمین حاشیه این اتوبان که کارگاه طرح در آن فعال است متعلق به آنهاست و همین امر موجب شده که طرح 2 ماه به تاخیر بیفتد.[بیشتر در همین ارتباط]

کد خبر 32132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز