همشهری‌آنلاین: کنفرانس رسانه‌ای بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم در دمشق پایتخت سوریه با حضور بیش از ۱۳۰ شخصیت رسانه‌ای داخلی و عربی و غیر عربی برگزار می‌شود.

syria

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، وزارت اطلاع رسانی سوریه زیر نظر بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور کنفرانس رسانه‌ای بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم تکفیری برگزار می‌کند.

این کنفرانس قرار است در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم ماه جاری در دمشق برگزار شود.

عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد :در این کنفرانس بیش از 130 شخصیت رسانه‌ای داخلی و عربی و غیر عربی از کشورهای روسیه، چین، ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، مصر، لبنان، عراق، الجزایر، مغرب، بحرین، اردن، سودان، عربستان سعودی، تونس، قبرس، انگلیس، آلمان و کویت شرکت خواهند کرد.

او افزود: در این کنفرانس سندی صادر خواهد شد که در تلاش‌های آینده برای مبارزه با تروریسم تکفیری به آن تکیه می‌شود.

الزعبی اظهار داشت :برگزاری این کنفرانس در دمشق پنج سال بعد از جنگ تروریستی که سوریه را هدف قرار داده است، اهمیت زیادی خواهد داشت به ویژه این‌که این کنفرانس در سایه تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای جدید برگزار می‌شود.

 لزوم تشکیل ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم و نقش رسانه در جنگ‌های کنونی و اهمیت رسانه در اقدام‌هاي میدانی و نظامی محورهای این کنفرانس است.

کد خبر 301685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha