مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مدیر عامل سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران گفت: ساخت BRT در مسیر آزادی- انقلاب متوقف نشده و کار در حال اجراست.

سیدمسعود نصرآزادانی در گفتگو با فارس افزود:بخشی از طرح BRT در مسیر آزادی - انقلاب توسط سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران در حال اجراست.

وی در پاسخ به این پرسش که قبلا اعلام شده این طرح پایان شهریور به اتمام می‌رسد، گفت: طرح زودتر از پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران ادامه داد: ساخت کل خطوط پرسرعت اتوبوسرانی و مدیریت آن توسط معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران انجام می‌شود و فقط بخش آزادی - انقلاب توسط سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود که کار هم در این قسمت متوقف نشده و در حال اجراست.

BRT

این در حالی است که معاون عمرانی وزیر کشور از دستور توقف ایجاد مسیر BRT (شبکه اتوبوسرانی سریع السیر) در مسیر آزادی - انقلاب به راهور ناجا خبر داده بود.

از سوی دیگر رییس‌کمیسیون توسعه عمران شورای شهر تهران‌ نیز گفت: مسئولان شورای عالی ترافیک در برخورد با طرح BRT اشتباهات دولت سابق در باره منوریل را تکرار نکنند.

حمزه شکیب درگفتگو با ایسنا با تاکید بر این که کلیات طرح BRT از مسیر تهرانپارس ـ انقلاب ـ آزادی مورد تایید شورای شهر تهران است، افزود: شورای عالی ترافیک باید نسبت به طرح جامع حمل و نقل و طرح‌‌های کلان شهر رسیدگی کند و نباید به طرح‌‌های کوچک شهری وارد شود، زیرا این طرح در حیطه وظایف شورای شهر تهران و مدیریت شهری است و شورا در جریان اجرای طرح BRT بوده و آن را در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و به نفع شهروندان می‌داند.

کد خبر 29862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز