همشهری آنلاین: به دنبال فراخوان حماس برای برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف فلسطین جهت حمایت از مسجد الاقصی جمع زیادی از فلسطینی‌ها دست به تظاهرات زده و درگیری‌های شدیدی میان آنها و نیروهای رژیم صهیونیستی قدس و کرانه باختری رخ داد.

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، ظهر روز جمعه تعداد زیادی از فلسطینی ها در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری پس از بجا آوردن نماز جمعه دست به تظاهرات در حمایت از مسجد الاقصی و در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس زدند.

در همین راستا درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس رخ داد و نیروهای این رژیم با استفاده از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی و صوتی به تظاهرکنندگان یورش بردند که موجب زخمی شدن ده‌ها فلسطینی شد.

در شهر الرام و شمال بیت لحم واقع در شمال قدس و شهر الخلیل در کرانه باختری نیز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی رخ داد.

همچنین درگیری‌های زیادی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه شعفاط رخ داد و ده‌ها دانش‌آموز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

مسئولان رژیم صهیونیستی به تمامی فلسطینی ها با هر سنی اجازه داده بودند تا امروز در مسجد الاقصی نماز بخوانند.

ده ها هزار فلسطینی که حدود 200 تن از آن ها از نوار غزه آمده بودند امروز در مسجدا الاقصی نماز خواندند.

کد خبر 278595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha