همشهری آنلاین: سازمان حقوق دیده بان بشر (هیومن رایتس واچ)، روز شنبه با انتقاد از سیاست رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌های مظنون به حمله علیه صهیونیست‌ها، این اقدم را جنایت جنگی عنوان کرد.

تخریب منازل فلسطینی ها جنایت جنگی است

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، دیده بان حقوق بشر در گزارش خود از رژیم صهیونیستی خواست تا هر چه سریعتر به تخریب منازل فلسطینان مظنون به انجام حملات علیه صهیونیست ها پایان دهد.

در این گزارش آمده است: سیاست رژیم صهیونسیتی در تخریب منازل فلسطینی ها غیر قانونی بوده و سبب بی خانمان شدن افراد بسیاری می شود که هیچ گونه اشتباه و جرمی مرتکب نشدند.

بر اساس این گزارش، تخریب منازل فلسطینی ها که مقام های رژیم صهیونیستی مدعی هستند آن را به عنوان مجازاتی برای فلسطینی ها جهت تشدید نکردن خشونت ها انجام می دهند، کاملا غیر قانونی است و این رژیم باید تنها مجرمان را تعقیب و مورد محاکمه قرار دهد نه آنکه با تخریب واحد های مسکونی آسیب های فراوانی به خانواده های فلسطینی وارد کند.

رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب و بستن منازل بسیاری از خانواده های فلسطینی مظنون به قتل دو شهرک نشین صهیونسیت کرده است، به نحوی که این اقدام رژیم اشغالگر قدس فلسطینی های بسیاری را بی خانمان کرده است.

سران رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قرار است 7واحد مسکونی فلسطینی ها که 5 واحد آن در قدس شرقی واقع است، تخریب شود.

نیروهای صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته خانه یک فلسطینی را که 2 اسرائیلی را با خودروی خود در ماه گذشته به هلاکت رسانده بود تخریب کردند.

عبدالرحمن الشلودی حدود 3 هفته پیش در عملیاتی چند صهیونیست را زیر گرفت، در این عملیات یک صهیونیست کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

فلسظینی ها چنین اقدام هایی را پاسخی طبیعی به زورگویی ها و جنایت های رژیم صهیونیستی و همچنین شهرک نشینان صهیونیست در حق مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و حمله به بیت المقدس و محروم کردن فلسطینی ها از ورود به مسجد الاقصی می دانند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور ویران کردن خانه فلسطینی هایی را که دست به عملیات ضد صهیونیستی می زنند، صادر کرده و با این کار سعی می کند آن ها را از بیت المقدس خارج و مانع ادامه چنین حملاتی شود.

کد خبر 278750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجامع‌ جهانی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha