یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروهی از شهرک نشینان صهیونیست روزیکشنبه تحت حمایت یگان‌های ویژه پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش برده و دست به اقدامات تحریک آمیز در این مکان مقدس زدند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به توقیف کارت های شناسایی جوانان و زنان در ورودی های مسجد تا خروج آنها از آن جا کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به چندین محله در شهرک 'سلوان' واقع در جنوب مسجد الاقصی هشت جوان فلسطینی را دستگیر و روانه زندان کردند.

مرکز اطلاعات وادی حلوه در سلوان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یگان های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک سلوان 'محمود جابر' 20 ساله، 'محمد مصطفی شویات' 20 ساله، 'حمزه جابر' 20 ساله، 'حمدی جابر' 14 ساله، خالد کاستیرو' 20 ساله، فارس ابو ناب 19 ساله، 'خلیل رشق' 15 ساله و 'مراد کاستیرو' 21 ساله را دستگیر و زندانی کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با 6 خودروی نظامی به چند مرکز تجاری حمله و کارت های شناسایی جوانان در روستای 'کفیرت' واقع در جنوب غربی 'جنین' و 'نابلس' را توقیف کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی از اولین ساعات صبح روز يكشنبه ورودی های شهرک 'عصیره شمالی' واقع در شمال نابلس را بستند و از خروج اهالی آن جلوگیری کردند.

'ناصر جوابره' شهردار عصیره گفت: نظامیان صهیونیست با استقرار در ورودی شهرک مانع خروج اهالی آن شدند و فقط اجازه ورود به آنها می دادند.

نظامیان صهیونیست 4 تن از جوانان اردوگاه 'عایده'، 'هندازه' در استان 'بیت لحم' را تحویل دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی دادند.

کد خبر 283790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha