همشهری آنلاین: رییس شورای علمای پاکستان حضور نخست وزیر رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی را در صف اول تظاهرات علیه تروریسم در پاریس، به شدت محکوم کرد و این حرکت را بزرگترین طنز سال توصیف کرد.

رییس شورای علمای پاکستان

علامه طاهر اشرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت فرانسه برای به راه انداختن راهپیمایی بین المللی علیه تروریسم، رهبران و مقامات کشورهای مختلف جهان را برای شرکت در راهپیمایی نمادین روز گذشته دعوت کرد و البته به دلیل حضور و نفوذ قوی صهیونیست ها در فرانسه، دولت پاریس با اکراه ، ناچار به دعوت از 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حضور در این راهپیمایی شد.

این شخصیت دینی - سیاسی پاکستان تاکید کرد: بسیار خنده دار است که نتانیاهو در صف اول راهپیمایی علیه تروریسم ظاهر شده و شعار صلح طلبی سر می دهد.

این شخصیت صاحب نام پاکستان، حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی پاریس را یک ناکامی و عقب گرد برای مدعیان جهانی ایجاد صلح و آرامش در در جهان دانست و گفت: بدون تردید کسانی که در تلاش واقعی برای ایجاد صلح در جهان و از بین بردن تروریسم هستند، هرگز حضور نتانیاهو را در چنین تجمعاتی نمی پسندند. حضور چنین فردی در راهپیمایی علیه تروریسم، موجب می شود صداقت برگزار کنندگان این حرکت نمادین هم از سوی افکار عمومی جهان زیر سوال برود.

وی حضور نتانیاهو در این راهپیمایی را منافقانه توصیف کرد و گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها درصورتی می تواند در حرکت های ضدتروریستی شرکت کند که قبل از همه چیز، حق و حقوق مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد و از کشتار مردم بی گناه فلسطین و اشغال سرزمین آنان دست بردارد.

موج حملات تروریستی اخیر که از چهارشنبه هفته گذشته در پاریس به راه افتاد و در مجموع 17 کشته برجای گذاشت، محکومیت های جهانی سران کشورها و مذاهب گوناگون را در پی داشت.

کد خبر 283950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha