سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با بیرون کشیدن پیکر چندین شهید دیگر فلسطینی از زیر آوار خانه ها، شمار شهدای فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به یک هزارو ۹۴۴ نفر رسید.

 آمار شهدای غزه به یک هزار و ۹۴۴ نفر رسید

به گزارش منابع فلسطینی، امدادگران پیکر دو شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه خزاعه در شرق خان یونس بیرون کشیدند تا علاوه بر 10 هزار زخمی فلسطینی، شمار شهدای غزه، به یک هزارو 944 نفر برسد.

از سوی دیگر، یک شهروند فلسطینی از اهالی شهر رفح که در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، در بیمارستان مصری العریش به شهادت رسید.

یک نوزاد دختر فلسطینی نیز که تنها یک ماه و نیم سن داشت، بر اثر جراحاتی که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه برداشته بود، به شهادت رسید.

در کرانه باختری نیز ˈزکریا موسیˈ از نیروهای جنبش فتح، در جریان حمله اشغالگران صهیونیست و ویران کردن خانه اش در جنوب شهر نابلس به شهادت رسید. در این حمله 5 شهروند فلسطینی از یک خانواده زخمی و دو تن دیگر بازداشت نیز شدند.

این حمله، بیش از هشت ساعت به طول انجامید و نظامیان اشغالگر صهیونیست از نارنجک و بولدوزر برای ویران کردن خانه موسی استفاده کردند. منابع فلسطینی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی در این حمله، از خودروهای نظامی، بولدوزرها و پهپاد برای ویران کردن منزل وی استفاده کردند.

در این میان، مذاکرات غیرمستقیم میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی در قاهره ادامه دارد تا تحت نظر مصر، به راه حلی برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، دست یابند.

یک منبع از هیأت مذاکره کننده فلسطینی با تاکید بر این که مصر به آن ها اعلام کرده که هیأت رژیم صهیونیستی به قاهره رسیده، خاطر نشان کرد: به هیچ کس اجازه وقت کشی نخواهیم داد.

برای دومین بار پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بین مقاومت و ارتش صهیونیستی آتش بس 72 ساعته منعقد شده است.

کد خبر 268617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha