همشهری آنلاین: در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه که از ۱۸ تا ۲۴ مردادماه ازسوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ­سراها برگزار می‌شود، پزشکان و پرستاران گرد هم می‌آیند.

غزه

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگ­سرای رویش، این گرهمایی روز پنجشنبه 23 مرداد با حضور جمع کثیری از پزشکان و پرستاران در سالن همایش ­های فرهنگ­سرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن مسایل و مشکلات پزشکی و بهداشتی مربوط به غزه مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته فرزاد قاسم زاده، رییس فرهنگ­سرای رویش، در این گردهمایی ضمن اعلام هبستگی و ابراز همدردی جامعه پزشکان و پرستاران با مردم غزه و به ویژه کودکان و نوجوانان، نحوه امداد رساني و ارائه خدمات پزشكي به مردم غزه و شیوه های مشارکت جامعه پزشکی در این زمینه مطرح می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 افزود: نقش جامعه پزشكي در حمايت مردم غزه، بهداشت در غزه، شیوه های پیشگیری و درمان شيوع بيماري در غزه به دليل عدم دسترسي به امكانات دارويي، از دیگر محورهای گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در ششمین روز ازهفته مهربانی با غزه است.

وی گفت : در خاتمه این گردهمایی بيانيه جامعه پزشكان و پرستاران در حمايت از مردم غزه قرائت خواهد شد.

تاکنون گردهمایی ورزشکاران، عکاسان، روحانیون، انجمن های دوستی ایران با سایر ملل، اصناف و بازاریان در فرهنگسرای های تهران برگزار شده است.

گردهمایی پزشکان و پرستاران از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و 9 از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 مرداد در فرهنگ­سرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا (ارسباران) برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره 66655883 تماس بگیرند.

کد خبر 268585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha