همشهری‌آنلاین: مدیر کل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: جامعه پزشکی شهر تهران در حمایت ازمردم مظلوم غزه و به منظور محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در میدان فلسطین گردهم می‌آیند.

غزه

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدمهدي گلمکاني ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: گردهمایی جامعه پزشکی شهر تهران در حمایت ازمردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی شنبه 18 مرداد ماه سال جاری ساعت 2 بعدازظهر در میدان فلسطین برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه که همزمان درسراسر کشور برگزار می شود؛ جامعه پزشکی شهر تهران اعم از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران با پوشیدن روپوش سفید ضمن تجمع در میدان فلسطین، مراتب اعتراض خود را به جنایات رژیم منحوس صهیونیسیتی و همچنین حمایت خود را در ارائه کمک های بشردوستانه به ویژه در حوزه تخصصی سلامت به مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام می دارند.

به گفته گلمکانی، کانون پزشکان محلات شهر تهران نیز ضمن اعلام آمادگی جهت شرکت در این گردهمایی، آمادگی خود همراه با سایر گروه های جامعه پزشکی را جهت ارائه هرگونه خدمات پزشکی و درمانی به مردم غزه اعلام کرده است.

کد خبر 268097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha