همشهری آنلاین: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح جدیدترین سلاح‌ها و موشک‌های خود را به نمایش گذاشت.

تانک اسکورپیون

تسنیم نوشت: یگان‌های خودرویی و ادوات سلاح‌های نیروی زمینی ارتش صبح امروز در رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی کشورمان به نمایش گذاشته شد.

در این رژه، خودروهای سنگین رنجر و تفنگ تک‌تیرانداز ویژه رزم‌های زمینی برای استفاده در رزم‌های ناهمطراز به نمایش درآمد.

همچنین در رژه امروز خودروهای تاکتیکی سفیر حامل موشک‌های پیشرفته و خودروی ویژه حمل نفربر در مناطق صعب‌العبور از مقابل جایگاه رژه رفتند.

عبور یگان حافظ صلح نیروی زمینی ارتش و خودروهای توپ‌کش بخش دیگری از نمایش ادوات و سلاح‌ها در رژه امروز نیروهای مسلح بود.

نمایش انواع نفربرهای بهینه‌سازی شده، خودرو سیار ویژه رزم‌های ناهمطراز و تانک‌های پیشرفته ذوالفقار ساخت بومی و سامانه کنترل آتش از دیگر قسمت‌های نمایش سلاح‌های پیشرفته نیروی زمینی ارتش بود.

تانک اسکورپیون نیز برای نخستین بار در رژه امروز نیروهای مسلح کشورمان رونمایی شد. این تانک یکی از جدیدترین وسایل رزمی در نیروی زمینی ارتش است. همچنین تانک‌های مبارز و صمصام و m60 بهینه‌سازی شده مجهز به سامانه‌های کنترل آتش و ضدلیرز نیز در رژه امروز رونمایی شد.

جدیدترین نسل موشک سطح به سطح نازعات که ساخته جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش است نیز در این رژه به نمایش گذاشته شد. نمایش تانک‌های مجهز به توپ‌های 23میلی‌متری نیز از دیگر قسمت‌های رژه امروز بود.

کد خبر 231988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز