سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اثر انفجار مهیب خودرو بمب گذاری شده در منطقه بئرالعبد؛ جنوب بیروت پایتخت لبنان، 38 نفر زخمی شدند.

انفجار مهیب در حومه بیروت با 38 زخمی

گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه حاکیست، یک منبع امنیتی سه شنبه اعلام کرد: پانزده نفر بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المنار هم گزارش داد، این خودرو بمب گذاری شده در پارکینگ خودروها در نزدیکی مرکز تجاری همکاری اسلامی منفجر شد.

در تصاویر تلویزیون دولتی لبنان از محل حادثه شمار قابل توجهی خودرو به چشم می خورد که در آتش می سوزند و دود غلیظی در هوا پراکنده شده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بسام الداده یکی از فرماندهان گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه مسئولیت انفجار امروز خودروی بمب گذاری شده در جنوب بیروت را برعهده گرفت.

الداده مدعی شد، این انفجار در مسیر حرکت یکی از رهبران حزب الله که احتمالا سید حسن نصرالله بوده است، روی داد.

ساکنان حومه جنوبی بیروت بلافاصله پس از انفجار خودروی بمب گذاری شده در این منطقه، در حمایت از حزب الله لبنان تظاهرات کردند.

لبنانی های شرکت کننده در این تظاهرات که تصاویری از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را در دست داشتن با سردادن شعارهایی بر حمایت خود از مقاومت تاکید کردند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند این قبیل انفجارهای تروریستی باعث توقف حمایت مردمی از حزب الله نخواهد شد.

خبرگزاری شین‌هوا از بیروت گزارش داد، یک منبع امنیتی لبنانی روز سه شنبه اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب در مدرسه ای در مرز این کشور و سوریه در منطقه وادی خالد در شمال لبنان پنج کودک هنگام بازی زخمی شدند.

کد خبر 222531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز