دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

گروه اقتصادی: پس از کش‌وقوس‌های فراوان و اعلام ضرب‌الاجل کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس برای ارائه لایحه اصل 44، دولت روز سه‌شنبه این لایحه را به مجلس تقدیم خواهد کرد.

سخنگوی دولت با اعلام خبر فوق گفت: لایحه اجرای سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی در جلسه یکشنبه شب به تصویب نهایی دولت رسید و آماده تقدیم به مجلس شورای اسلامی‌است.

غلامحسین الهام افزود: این لایحه براساس سیاست‌های ابلاغی اصل 44 خصوصاً تاکید بند اول سیاستهای مزبور مبنی بر تصویب قوانین جدید و تغییر در قوانین موجود به مجلس شورای اسلامی‌تقدیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: دولت برای این لایحه که پس از لحاظ آخرین نظرات احتمالاً روز سه شنبه یا چهارشنبه به مجلس تقدیم می‌شود تقاضای یک فوریت کرده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری نیز در این باره، با بیان این که لایحه اصل 44 قانون اساسی روز یکشنبه در دولت تصویب شده و روز سه‌شنبه تقدیم مجلس می‌شود، گفت: در همین ارتباط از رئیس مجلس نیز خواسته‌ایم طرح کمیسیون ویژه اصل 44 را اعلام وصول نکنند.

 سیداحمد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: دولت لایحه‌ اصل 44 را با قید یک فوریت تقدیم مجلس خواهد کرد که اگر مجلس قبول کند به صورت جدی‌تر به آن رسیدگی می‌شود و اگر نکند به صورت عادی در کمیسیون‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

گزارش از برنامه چهارم

موسوی همچنین خبر داد که گزارش رئیس‌جمهوری درباره نحوه اجرایی شدن برنامه‌ چهارم در حال آماده شدن است و تقریبا تمام شده و افزود: رئیس‌جمهوری به احترام مجلس خود به زودی در مجلس حضور می‌یابد و گزارش نظارتی برنامه چهارم را ارائه می‌کند.

کد خبر 21442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز