همشهری آنلاین: داوران بخش عکس پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت ارسال آثار این دوره از جشنواره معرفی شدند.

جشنواره هنری

به گزارش همشهری آنلاین، افشین شاهرودى، سعید دستورى، مهدى منعم، کریم ملک‏ مدنی و فرهاد سلیمانى انتخاب و داوری بخش عکس این دوره از جشنواره تجسمی فجر را بر عهده دارند.

حسن غفاری دبیر بخش عکس پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر درباره انتخاب هیات داوران گفت: در این دوره پنج داور ایرانی، متشکل از هنرمندان عکاس حوزه مستند اجتماعی و عکاسان پیشگام و با تجربه داوری آثار را بر عهده دارند.

این هنرمند همچنین گفت: یکی از ویژگی‌های پنجمین جشنواره تجسمی فجر این است که افراد جدید با دیدگاه‌ها و نظرات جدید در آن حضور دارند و همین موضوع باعث پیشرفت جشنواره خواهد شد.

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا 15دی ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

بخش عکس پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع «‌شادی‌های زندگی و امید به زندگی» در گرایش مستند اجتماعی برگزار می‌شود.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه 7 قطعه عکس در این دوره از جشنواره شرکت کند.

همچنین عکس‌ها‌ نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دست‌کاری شده باشد.

شرکت کنندگان این بخش نیز باید طبق قوانین اعلام شده در فرم ثبت نام سایت، تصاویر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 195307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز