گروه اجتماعی: بنابر اعلام پلیس راه نیروی انتظامی، محدودیت‌‌های ترافیکی کشور از 24 اسفند ماه جاری لغایت 15 فروردین 86 ، اعمال خواهد شد.

در اطلاعیه پلیس راه، آمده است: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها از تاریخ 24 اسفند تا 15 فروردین 86 در تمام راه‌های اصلی کشور (آزاد راه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری) ممنوع است.

رفت و آمد انواع وانت‌بارها نیز در آزاد راه‌های برون شهری کشور از تاریخ 24 اسفند تا 15 فروردین 86 ممنوع است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 15 تا 24 ، چهارم فروردین 86 از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 از کرج به طرف مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

همچنین رفت و آمد تمام وسایل نقلیه از ساعت ‪ ۱۲‬تا ‪ ۲۴‬ روزهای ‪ ۱۲ ‬و ‪ ۱۳‬فروردین ماه از کرج به طرف مرزن آباد ممنوع و رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ‪ ۱۵‬تا ‪ ۲۴‬روزهای ‪ ۱۲‬و ‪ ۱۳‬فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

در طول این ایام ، رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین باربری از محور کرج - چالوس و رفت و آمد تمام کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت صبح پنجشنبه ‪ ۲۴‬ اسفندماه تا ساعت 7 صبح روز شنبه ، 4 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

رفت و آمد کامیون‌ها نیز به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح پنج شنبه 9 فروردین‌ تا ساعت ۲۴‬ روز دوشنبه ‪ ۱۳‬فروردین  از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

این اطلاعیه می‌افزاید: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 ‬روزهای چهارم ، ‪ ۱۲‬و ‪ ۱۳‬فروردین ماه از رودهن به آب اسک ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 ‬روزهای مذکور از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

بر این اساس، در محور فیروزکوه نیز رفت و آمد انواع کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح دوشنبه ‪ ۲۸‬اسفندماه جاری تا ساعت 24 ‬چهارشنبه اول فروردین و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 چهارم فروردین و نیز از ساعت 8 صبح یکشنبه ‪ ۱۲‬فروردین تا ساعت 24 دوشنبه  ۱۳‬فروردین از مبدا تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

در محور قزوین - رشت تردد تمام تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه ‪۲۸‬اسفند تا ساعت ‪ ۲۴‬روز چهارشنبه اول فروردین ماه ممنوع است.

همچنین تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ‪ ۲۴‬روز شنبه 4 فروردین و نیز از ساعت 8 صبح روز یکشنبه ‪ ۱۲‬فروردین ماه تا ساعت ‪ ۲۴‬روز دوشنبه ‪ ۱۳‬فروردین از مبدا قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

بر این اساس ، در محورهای منتهی به قم تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای کامیون‌ها و تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح ‪ ۱۲‬فروردین تا ساعت ‪ ۲۴‬روز دوشنبه ‪ ۱۳‬فروردین 86 در محورهای سلفچگان به قم ، کاشان به قم ، تهران به قم و بالعکس ممنوع خواهد بود و تردد این وسایل نقلیه از محور جایگزین سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس انجام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: در محور ساوه - همدان رفت و آمد انواع کامیون و تریلر به استثنای کامیون ‌ها و تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح دوشنبه ‪ ۲۸‬اسفند ماه جاری تا ساعت ‪ ۲۴‬چهارشنبه اول فروردین ممنوع است.

رفت و آمد انواع کامیون و تریلر نیز به استثنای کامیون‌ها و تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ‪ساعت 24 روز شنبه، چهارم فروردین و نیز از ساعت 8 صبح یکشنبه ‪ ۱۲‬فروردین تا ساعت ‪ ۲۴‬دوشنبه ‪ ۱۳‬فروردین از ساوه به دوغان کبودرآهنگ و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر در حرکت هستند، وظیفه دارند به نحوی برنامه ‌ریزی کنند که پیش از ساعت اجرای محدودیت، از جاده عبور کنند، در غیر این صورت، از حرکت آنان جلوگیری می‌شود.

کد خبر 17677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز