همشهری آنلاین: رئیس جمهور، تامین مسکن را از حداقل‌های حقوق اساسی انسان در جامعه دانست و گفت: موضوع مسکن پیش از آنکه اقتصادی باشد، امری فرهنگی و اجتماعی انسانی است.

احمدی نژاد

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ آقای احمدی نژاد در مراسم بهره برداری از طرح‌های مسکن مهر استان تهران در شهر پاکدشت؛ با اشاره به اهمیت مسکن در تحکیم بنیان‌های خانواده گفت: اگر محل امنی همچون مسکن برای آرامش بخشی یک خانواده وجود نداشته باشد، شیرازه خانواده در معرض آسیب خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: نگرانی‌ها و فشارها اجازه نمی دهد که خانواده شکل مطلوب خودش را بدست آورد، در حالی که خانواده محل کمال و بالا کشیدن زن و مرد و محل ساختن انسان‌های صالح و آینده ساز کشور است.

وی تصریح کرد: بر اساس حداقل های حقوق اساسی در جامعه اسلامی، هر خانواده ای دست کم مامن و مسکن مناسبی باید داشته باشد، بنابراین همه از جمله دولت و ملت برای تحقق این مهم، بسیج شوند.

آقای احمدی نژاد در ادامه مردم پاکدشت را مومن، صمیمی، پاک و پرتلاش در جامعه اسلامی دانست و گفت: این مردم وجودشان سرشار از منفعت برای ایران و استقلال و عزت این سرزمین است.

رئیس جمهور همچنین منشاء بسیاری از معضلات جوامع بشری را در سستی خانواده دانست و با اشاره به نفوذ صهیونیست ها در پشت سر قدرت‌ها برای تزلزل بنیان خانواده خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های جهانخوار برای سلطه بر جهان نیازمند تخریب بنیان‌های اجتماعی هستند و نهاد خانواده در محور هجوم آنان قرار دارد.

وی افزود: برنامه ریزی بسیار وسیعی صورت دادند تا خانواده را در اقصی نقاط عالم متلاشی کنند ، یعنی مرد را مقابل زن و زن را مقابل مرد قرار دادند و میان این دو دعوا و جنگ به راه انداختند ؛ در حالی که زن و مردم به عنوان ستون خانواده باید کنار هم باشند و عشق و محبت رابطه آنها را تنظیم کند.

کد خبر 162006
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز