همشهری آنلاین: معترضان جنبش تسخیر وال استریت تصمیم گرفته‌اند روز پنجشنبه ٢٦ آبان در اقدامی هماهنگ و سراسری علیه نظام سرمایه داری آمریکا اعتراض و راهپیمایی کنند.

وال استریت
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، پنجشنبه روز ملی اقدام علیه نظام سرمایه داری آمریکا تعیین شده است.

معترضان تصمیم گرفته‌اند روز پنجشنبه تظاهرات گسترده و هماهنگی را در سطح آمریکا علیه نظام سرمایه‌داری برگزار کنند.

در ساعت هفت صبح قرار است معترضان به سوی وال استریت تظاهرات کنند و در ساعت سه بعداز ظهر هم تظاهراتی از پنج منقطه در نیویورک به سوی پل بروکلین سازماندهی شده است.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از سی ان ان، "مارک برای" یکی از سازماندهندگان جنبش وال استریت در این باره گفت: تلاش می‌کنیم پیام خود را به فراتر از پاراک زاکوتی بفرستیم.

او ادامه داد: پنجشنبه تلاش می کنیم تا معترضان را در نقاط مختلف نیویورک فعال کنیم از این رو مجمع‌های عمومی در برانکس، بروکلین، واشنگتن هایتس و هارلم برگزار می شود و ما تلاش می‌کنیم تا افراد بیشتری را در این تجعمات وارد کنیم.

خبرنگار سی ان ان ادامه داد: منطقه وال استریت در نزدیکی بورس نیویورک و پل بروکلین که از ماه‌ها قبل محل قدرت یافتن جنبش وال استریت در این شهر و گسترش آن به تمام آمریکا و بلکه دنیا بوده است، تحت تدابیر شدید امنیتی و حضور پلیس قرار دارد و پلیس نیویورک در این مناطق راه‌بندهای زیادی ایجاد کرده و به تجمعات در این دو منطقه بسیار حساس و کم تحمل است اما معترضان دوباره این دو مکان را برای تجمع و اعتراضات در روز پنجشنبه که روز ملی اقدام علیه وال استریت، نام گرفته است تعیین کرده اند.
کد خبر 151344
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز