پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: قذافی در پیام صوتی سوم خود انقلابیون و نیروهای ناتو را وحشی توصیف کرد و به هوارانش گفت، از بمب‌های آنها نهراسید، زیرا بمب های آنها صوتی است.

به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، قذافی، دیکتاتور فراری لیبی، در سومین پیام صوتی خود طرفدارانش را به ادامه مبارزه فرا خواند و خطاب به آنها گفت:

«به هیچ وجه، هراس به خود راه ندهید و فقط از خدا بترسید. شما از آنها به خدا نزدیک تر هستید. آنها کافر و خوارج هستند. آنها صلیبی و کافر هستند. به هیچ وجه، به شما رحم نخواهند کرد و شما نیز نباید به آنها رحم کنید.

ای جوانان طرابلس، خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و خانه به خانه با سلاح هایتان با آنها مبارزه کنید و شما آنها را نابود خواهید کرد. با زنان و مردانتان با آنها بجنگید. مردان در جبهه و خیابان و زنان در منازل با آنها بجنگند.

ای قبایل ما در مناطق مختلف به طرف شهر طرابلس پیش روی کنید، همان پیشروی که در گذشته داشتید. در شهر طرابلس با آنها که موش و یاری کنندگان استعمار هستند بجنگید. ای قبایل، مانند پدران خود، که پیشتر به طرف طرابلس کردند، این بار نیز پیشروی کنید. جنگ های گذشته بار دیگر در حال تکرار است. این بار باید زنان و مردان بجنگند و به هیچ وجه تسلیم نشوند و دشمن را به خواست خدا شکست بدهند.

profileقذافی گفت: ای شیوخ مساجد، ای علماء، جوانان و مردم را به جهاد تشویق کنید و خود در پیشاپیش آنها به طرف عرصه‌های نبرد و خیابان ها خارج شوید و بجنگید. اکنون زمان شهادت و پیروزی است. در هر جایی هستید به طرف دشمن به پا خیزید. دشمن در توهم و به ناتو متکی است. ناتو نیز توهم دارد و عقب نشینی خواهند کرد و نمی تواند همیشه ادامه بدهد. آنها نمی‌توانند در فضا همیشه به حرکت شان ادامه بدهند. آنها حرمت‌های شما را نادیده خواهند گرفت. آنها به شرافت شما در منازلتان تجاوز خواهند کرد. این اخلاق آنهاست. آنها وحشی هستند. اجازه ندهید استعمار وارد کشورتان شود. اجازه ندهید آن موش‌ها وارد طرابلس شوند. با آنها بجنگید و به سرعت آنها را بگیرد. شما اکثریت قاطع هستید. شما همان تظاهرات میلیونی را، که این بار کشنده خواهد بود، برگزار کنید. خیابان‌ها و میدان‌ها را پر کنید و از حملات آنها نهراسید. بمباران آنها شما را شکست نخواهد داد. بمب‌های آنها صوتی و برای ترساندن شماست، اما شما، به هیچ وجه، نهراسید. قبایل از هر جایی برای آزادی طرابلس به پا خیزند. مساجد را باز پس گیرید. بر پشت بام منازل و محله‌ها، و خیابان‌ها حاضر شوید و با آنها بجنگید، در آن صورت جای امنی برای دشمنان نخواهد بود. با آنها بجنگید و نابودشان کنید. آنها شمار اندکی هستند، اما شما اغلبیت قاطع هستید.

شما مزدور نیستید، بلکه مردم لیبی هستید. لیبی از آن مردم لیبی است نه استعمارگران. لیبی متعلق به فرانسه و سارکوزی و ایتالیا و بخش چهارم رم نیست. طرابلس و لیبی به مردم طرابلس و لیبی تعلق دارد، نه مزدوران که از ناتو کمک می‌گیرند. آنها مزدور هستند و طرابلس به آنها تعلق ندارد. آنها بیگانه و خائن هستند. زنان و مردان برای آزاد طرابلس به پا خیزند. هر جا که می‌توانید آنها را نابود کنید. پیش به جلو.

خبر تازه:

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری و زیر نویس اعلام کرد: انقلابیون لیبی منطقه «بوسلیم» را در طرابلس، به تصرف درآوردند. این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر اشاره نکرد.

کد خبر 144035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز