همشهری آنلاین: مسابقه اینترنتی مهمانی لاله‌ها، کودکان و نوجوانان ایرانی را با گوشه‌هایی از حماسه عاشورا و انقلاب اسلامی مردم ایران آشنا می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این تازه‌ترین مسابقه‌ای است که از روز اول بهمن امکان مشاهده آن در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون همزمان با آغاز ماه محرم و در آستانه بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شده است.

کودکانی که پای اینترنت می‌نشینند پس از مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com به بخش مسابقه آن مراجعه و با شرکت در مسابقه مهمانی لاله‌ها به 22 پرسش آن به صورت چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

سؤال‌های این مسابقه وقایع عاشورا، زندگی حضرت امام حسین(ع) و خویشان و یاران وفادارش و وقوع انقلاب اسلامی مردم ایران بر علیه رژیم ستمشاهی را مورد توجه قرار داده است.

کاربران برای پاسخ‌گویی به این سؤال‌ها 30 دقیقه فرصت دارند و پس از آن سیستم به آنها اطلاع می‌دهد که به چند سؤال، صحیح پاسخ گفته‌اند.

مسابقه مهمانی لاله‌ها که از روز اول بهمن 1385 آغاز شده است تا 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم ادامه می‌یابد و پس از آن به 28 نفر از برگزیدگان جوایزی توسط کانون اهدا خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر کاربران اینترنتی می‌توانند در دو مسابقه دیگر بخش مسابقه سایت کانون با عنوان‌های "مهر کودکی" و "شانه‌های خاک" نیز شرکت کنند.

کد خبر 13876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز