یکشنبه ۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره کودک، نیایش و مهر از روز یکشنبه نهم مهر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی وهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره کودک، نیایش که تا روز 16 مهر ادامه خواهد داشت در سه بخش نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر و سالن نهادها و سازمان‌هایی که برای برگزاری مراسم روز جهانی کودک امسال با کانون مشارکت می‌کنند، فعالیت می کند.

 کودکان شرکت کننده در جشنواره «کودک، نیایش و مهر» امسال علاوه بر استفاده از کارگاه‌های هنری، بازدید از نمایشگاه، با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهایی که بیشتر در حوزه بزرگسالان فعالیت می‌کنند، آشنا می‌شوند.

در بخش نمایشگاهی این جشنواره، دو نمایشگاه عروسک‌های بچه‌های ایران و آثار نقاشی و ادبی مسابقه کودکان سرزمین زیتون برپاست، در سالن آمفی تئاتر، فیلم‌ها و نمایش‌های کودکان و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود و در فضای مشارکتی با سازمان‌های مختلف، 10 نهاد و سازمان حضور دارند.

بنا بر این گزارش، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، بهزیستی، سازمان آتش‌نشانی، مؤسسه فرهنگی هنری صبا، شبکه دو صدا و سیما، فرهنگسرای کودک، مرکز مطالعات رشد و سلامت کودک، مرکز ویژه دندان‌پزشکی کودک و خانواده و کانون پرورش فری کودکان و نوجوانان در این سالن غرفه دارند.

براساس این گزارش می‌افزاید، ساعت 20 روز یک‌شنبه فیلم زیر نور ماه در سالن اصلی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون به نمایش درمی‌آید.

همچنین روز دوشنبه تئاتر بچه‌های ایران ساعت9:30 تا 10:30 صبح در آمفی‌تئاتر کانون اجرا می‌شود و فیلم انیمیشن نیز ساعت 10:30 تا 11:30 به نمایش در می‌آید.

ساعت 20 روز دوشنبه فیلم زنگ‌ها در سالن الغدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری به روی صحنه می‌رود.

جشنواره کودک، نیایش و مهر از 9 تا 16 مهر از ساعت 9 صبح تا 9 شب در مرکز آفرینش‌های فرهنگی وهنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 5139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز