همشهری آنلاین: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک مسابقه اینترنتی با عنوان"ایمنی، کلید سلامتی" برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی کانون، این مسابقه به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ویژه کودکان و نوجوانان در پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی کانون قرار گرفته است.

کاربران این پایگاه به نشانی www.kanoonparvaresh.com با مراجعه به بخش مسابقه آن و انتخاب موضوع مسابقه باید در زمانی 30 دقیقه‌ای به 20 سؤال این رقابت پاسخ دهند.

شرکت کنندگان با پاسخ‌گویی به سؤالات چهار گزینه‌ای این مسابقه با موضوع‌هایی مانند چگونگی مقابله با آتش‌سوزی، استفاده صحیح از اجاق گاز و وسایل گازسوز، چگونگی روبرو شدن با حوادث طبیعی مانند زلزله و اتفاقاتی همچون قطع برق آشنا می‌شوند و میزان اطلاعات خود را در این باره مورد سنجش قرار می‌دهند.

مسابقه "ایمنی، کلید سلامتی" از روز 4 مهر در پایگاه اینترنتی کانون تا 29 دی فرصت حضور در مسابقه را برای کاربران اینترنت فراهم می‌کند.

پس از پایان مهلت تعیین شده با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران جوایزی به برگزیدگان این رقابت اینترنتی اهدا خواهد شد.

در حال حاضر دو مسابقه دیگر نیز در این بخش با عنوان‌های "کودکان سرزمین زیتون" تا 28 مهر روز جهانی قدس و "یار مهربان پیامبر" تا 18 دی عید سعید غدیر خم فعال است و تاکنون نیز با استقبال مناسب کودکان و نوجوانان روبرو شده است به نحوی که در هر یک از این مسابقه‌ها تاکنون بیش از 500 نفر شرکت کرده‌اند.

کد خبر 4776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز