همشهری‌آنلاین: بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر از عصر دوشنبه دوم اسفند در 10 سالن و تالار مختلف بیش از 16 اجرا در تالارهای مختلف تهران خواهد داشت

موسیقی فجر26

به گزارش همشهری‌آنلاین در تالار وحدت ابتدا در ساعت 18 و 30 دقیقه، فرهنگ‌ شریف، نوازنده نامدار و پیش‌کسوت تار به همراه مجید ناظم‌پور (نوازنده عود) و جواد بطحایی (نوازنده سنتور و‌آهنگساز) اجرای برنامه دارند و سپس در ساعت 21 ارکستر‌ سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی اجرای برنامه‌خواهد داشت.

در سالن رودکی ابتدا گروه لاویتا به سرپرستی فرشاد فولادوند و سپس آنسامبل جوان به رهبری میلادعالمی اجرای برنامه‌دارندو بعد از آن گروه کوارتت زهی تهران به سرپرستی شاهین فرهت قطعاتی از موسیقی کلاسیک را اجرا خواهد کرد.

برخلاف سال‌های گذشته که اجرای بانوان در تالار رودکی به صحنه می‌رفت،امسال این اجراها با گروه آوای مهربانی در ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه در فرهنگسرای نیاوران آغاز خواهد شد. در همین سالن و در ساعت 21 گروه موسیقی تلفیقی وصال از هند به اجرای برنامه‌خواهد پرداخت.

سالن اصلی تئاتر شهر در نخستین روز گروه خنیا به سرپرستی علیرضا وکیلی‌منش را در ساعت 20 به صحنه خود فرا می‌خواند.
در تالار اندیشه(ساعت 18 و 30) ارکستر کودکان و نوجوانان پارس به صحنه می‌رود. در تالار سوره (جنب تالار اندیشه) هم علیرضا گلشن با گروه دوسار و ناصر نیکویی با گروه نوآوا اجرای برنامه دارند.

در تالار ایوان شمس(تالار حرکت سابق واقع در ابتدای بزرگراه کردستان) گروه آوازی سونات به سرپرستی محسن بافنده و گروه کر آواز دختران به رهبری شهلا میلانی در ساعت 20 اجرای برنامه دارند.

گروه فغان به سرپرستی میلاد علی‌پور در ساعت 19 در تالار فرهنگسرای ارسباران و گروه دارکوب با حضور همایون نصیری و حامد بهداد در برج میلاد (ساعت 21) اجرای برنامه‌ دارند.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های موسیقی و رسانه به موضوع موسیقی و مدیریت رسانه در ایران اختصاص دارد که در ساعت 16 در پژوهشگاه فرهنگ وهنر جهاد دانشگاهی(چهاراه انقلاب ولی‌عصر بعد از خیابان صبا) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت اجراهای یاد شده می‌توانند به سایت www.t-nay.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 128789
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز