گروه حوادث: پرونده 4 عضو باند (نقابداران سیاه )که بعد از دستگیری در جریان سرقت مسلحانه طلافروشی فردوسیه شهریار ، به 4 قتل اعتراف کرده بودند، صبح دیروز برای صدور رای نهایی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

دستگیری این چهار متهم که3 برادر و یک محکوم به حبس ابد هستند، به دنبال سرقت مسلحانه مرگبار در 25 شهریور امسال در دستور کار ویژه پلیس استان تهران قرار گرفت.

در جریان این سرقت خونین ، 4 جوان مسلح که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با حمله به طلافروشی فردوسیه شهریار قصد سرقت از آنجا را داشتند که با مقاومت مرد طلافروش به سوی او شلیک کرده و او را زخمی کردند.

سارقان لحظاتی بعد به سوی صاحب مغازه شیرینی فروشی ای که برای نجات همسایه طلافروش خود از بالای پشت بام کناری به سوی سارقان‌ آجر پرت می کرد شلیک کرده و پس از قتل وی با سرقت 2 کیلو طلا از محل گریختند.

مرد جوان لحظاتی بعد با خروج از مغازه، با شلیک تیرهای هوایی اقدام به پراکنده کردن ساکنان محل که در مقابل مغازه تجمع کرده بودند نموده و بدون بر جای گذاشتن هیچ ردی متواری شدند.

کارآگاهان در نخستین اقدام به ردزنی موتورسیکلتهای سارقان پرداخته و با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی توانستند مالک یکی از موتور سیکلت ها به نام (غلامعلی) را ساعاتی بعد از سرقت شناسایی کنند.

با دستگیری این جوان وی در بازجویی‌ها به شرکت در سرقت مسلحانه با همدستی 3برادر به نامهای سیامک، سیاوش و هادی اعتراف کرد.

با دستگیری سایر اعضای این باند در باغ میوه ای در شهریار، آنها علاوه بر سرقت مرگبار از طلافروشی فردوسیه و قتل مرد شیرینی‌فروش، به قتل3مرد دیگر و 3 فقره زورگیری اعتراف کردند.

صبح سه‌شنبه پرونده این جنایت برای رسیدگی در وقت فوق‌العاده در اختیار قاضی عزیزمحمدی قرار گرفت تا متهمان این 4 جنایت سیاه به مجازات برسند.

کد خبر 11933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز