دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: داماد جوانی که در جنایتی خونین پدر زن خود را در پارکینگ مجتمع قضایی مطهری به قتل رسانده بود، هنگامی که در مقابل 5 قاضی دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت ادعا کرد قصد قتل پدرزنش را نداشته و برای آشتی کردن به دادسرا رفته است.

ظهر دوازدهم شهریور 84، در جریان درگیری خونینی در پارکینگ دادسرای ناحیه 18 شهید مطهری، مرد میانسالی به نام رجب با ضربه چاقو به قتل رسید، هنگامی که در تحقیقات پلیسی مشخص شد عامل جنایت داماد خانواده به نام قاسم است، ماموران با حضور در محل حادثه این مرد جوان  را دستگیر کردند.
با اعتراف متهم به قتل پدرزنش در دادسرای جنایی، پرونده جنایت برای صدور رای نهایی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. صبح دیروز در جلسه محاکمه این جوان 23 ساله،در حالی که خانواده قربانی و نماینده دادستان برای وی درخواست قصاص کرده بودند، متهم در دفاع از خود گفت: دو سال بود که با دختر مقتول عقد کرده بودم، اما هر بار عروسیمان به تأخیر می‌افتاد، روز حادثه پدرزنم  برای شکایت از من به دادسرای ناحیه 18 یافت آباد رفته بود اما پس از آنکه با پا درمیانی برادرم از شکایت کردن منصرف شد، قرار شد برای حل اختلافمان به پارکینگ دادسرا برویم و در آنجا با هم صحبت کنیم.
مرد جوان در حالیکه از جنایتی که مرتکب شده بود،  اظهار پشیمانی می‌کرد، گفت:در پارکینگ یکباره اقوام همسرم به سمت من حمله ور شدند و با زنجیر و چاقو به جانم افتادند. وقتی که دیدم نمی توانم فرار کنم، به ناچار چاقو را از یکی از آنها گرفتم و به پدر زنم حمله کردم و یک ضربه به شکمش زدم اما قسم می‌‌خورم هرگز قصد قتل او را نداشتم.
کد خبر 11306

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز