گروه حوادث: مرد میانسالی هنگامی که احساس کرد جوان بوتیک داری مزاحم همسرش شده ، با طراحی نقشه‌ای مرگبار، وی را در چهارراه مجیدیه به گلوله بست.

ساعت 13 چهارشنبه گذشته، پس از آنکه صدای شلیک چند گلوله در خیابانی نزدیک چهارراه مجیدیه پیچید،رهگذران مردی میانسالی را دیدند که پس از  شلیک به راننده یک خودروی پژو 405، سوار بر خودروی دیگری که در انتظارش بود از محل گریخت.

شاهدان وحشتزده، راننده جوان را که خونریزی شدیدی داشت، به سرعت به بیمارستان رسالت انتقال دادند و تلاش‌های پزشکی برای نجات جوان مجروح که 4 گلوله به او اصابت کرده بود، آغاز شد.

سوء ظن خونین

سرهنگ حسین خویینی‌- معاون آگاهی پایتخت روز گذشته در توضیح  این حمله خونین گفت: با گزارش حادثه، کارآگاهان اداره یکم برای یافتن سرنخی از ضارب ،به بازجویی از جوان مجروح در روی تخت بیمارستان پرداختند.

جوان بوتیک‌دار، به کارآگاهان گفت : ظهر چهارشنبه یکی مشتریان قدیمی‌ام به نام علی به مغازه‌ام آمد‌ و در حالی‌که قصد رفتن به خانه برای صرف ناهار را داشتم، از من خواست مسیری همراهم بیاید و به این ترتیب سوار خودروام شد بعد از طی مسیر کوتاهی او به این بهانه که دیسک کمر دارد، از من خواست خودروام را در گوشه خیابان نگه دارم تا او به صندلی عقب برود.

مرد جوان  در ادامه گفت:هنوز چند دقیقه ای از این جابه جایی نگذشته بود که ناگهان سردی لوله اسلحه کلتی را روی گردنم حس کردم، علی در حالی‌که به‌شدت عصبانی بود دایم فریاد می‌کشید من مزاحم همسرش شده ام و به این خاطر قصد کشتنم را دارد.

تلاش کردم تا به او ثابت کنم اشتباه می‌کند اما او قانع نشد و سرانجام وقتی به نزدیکی چهارراه مجیدیه رسیدیم 4گلوله به سویم شلیک کرد و در حالی که تصور می‌کرد مرا به قتل رسانده است متواری شد.

سرهنگ خویینی افزود: با همکاری  ماموران کلانتری 120سیدخندان، دستگیری ضارب در دستور کار قرار گرفت و  ساعاتی بعد هنگامی که وی قصد ورود به منزل پدری اش را داشت در محاصره پلیس قرارگرفت.

در بازجویی های صورت گرفته از مرد مهاجم، وی با اعتراف به حمله به جوان بوتیک دار در توضیح انگیزه‌اش مدعی شد: ازیک‌ماه قبل متوجه مزاحمت این مرد برای همسرم شده و تصمیم گرفتم از او انتقام سختی بگیرم، بنابراین  بعد از خرید اسلحه کلت کمری روزحادثه به مغازه  مرد جوان رفته و  هنگامی که او در حال بازگشت به خانه‌اش بود، به بهانه ای سوار خودروش شده و 4 گلوله به او شلیک کردم  و در حالی‌که فکر می‌کردم او جان باخته، فرار کردم.

تحقیقات از این متهم همچنان ادامه دارد.

کد خبر 12605

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز