گروه حوادث: خودکشی دختری جوان پرده از جنایت فجیع یک باند سرقت مسلحانه برداشت.

اعضای این باند در این جنایت مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در جاده چالوس رها کرده بودند.
سردار رضا زارعی فرمانده پلیس استان تهران  با اعلام خبر دستگیری 9 عضو باند سارقان در شهر قدس گفت : هفته گذشته، در حالی که ماموران پلیس  سرگرم بررسی خودکشی دختر 19 ساله‌ای در شهر قدس بودند، متوجه شدند این دختر به خاطر فشارهای روحی حاصل از رابطه‌اش با پسر جوانی دست به این کار زده است، در بازجویی از خانواده دختر جوان هنگامی که آنها مشخصات این پسر را در اختیار پلیس قرار دادند، تحقیق از پسر جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 وی ادامه داد: ماموران هنگام تحقیق از پسر جوان متوجه شدند او از اعضای یک باند سرقت مسلحانه است که دست به سرقت موتور سیکلت و خودرو می‌زنند، به همین خاطر تحقیقات پلیسی برای شناسایی دیگر اعضای باند آغاز شد و ماموران تمامی مخفیگاهها و پاتوق های سارقان را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.
سه شنبه شب گذشته ، در حالی که مخفیگاه اعضای باند شناسایی شده بود، ماموران آنجا را تحت محاصره قرار دادند و در یک درگیری مسلحانه توانستند 4عضو باند سرقت را دستگیر کنند.
در بازجویی‌های صورت گرفته از سارقان مسلح مشخص شد، سردسته باند سارق سابقه‌داری به نام «صاحب علی» معروف به «سعید» است که یک ماه قبل پس از تحمل 7 سال حبس از زندان آزاد شده و از همان زمان اقدام به  تشکیل باند سارقان مسلح کرده است.
 به گفته سرهنگ زارعی، با دستگیری دیگر اعضای باند که محدوده فعالیت آنها مناطق تهرانپارس، شهرک عزیزی، شهریار و ورامین بود  مشخص شد که آنها  در این مناطق دست به سرقت 20 دستگاه موتورسیکلت و خودرو زده‌اند.

افشای راز قتل مرد جوان
در ادامه بازجویی‌ها اعضای باند به قتل جوان 24 ساله‌ای به نام«سعید» اعتراف کردند.
سارقان در بازجویی‌ها گفتند: سال گذشته وقتی مرد جوان برای خرید خودرو از تهران به شهریار آمده بود، او را شناسایی کردیم، هنگامی که فهمیدیم او پول خرید خودرو را به همراه خود دارد، وانمود کردیم می‌توانیم به وی در خرید خودرو کمک کنیم و با این حیله او را به محمود آباد کشاندیم .
در آنجا بود که برای آنکه پولهایش را سرقت کنیم، یکی از اعضای باند با ضربات چاقو او را به قتل رساند و با انتقال جسد مرد جوان به جاده چالوس آن را در آنجا رها کردیم .

گفتگو با سرکرده باند
- چه مدت است که از زندان آزاد شده‌ای؟
چند ماه پیش بعد از گذراندن 7 سال حبس آزاد شدم
- چرا دوباره شروع به سرقت کردی؟
وقتی از زندان آزاد شدم هیچ کس حاضر نبود به من کار بدهد ولی من می‌خواستم دوباره زندگی مشترکم را از سر بگیرم، در این شرایط هیچ فکری جز سرقت به ذهنم نرسید.
- در این مدت کوتاه چطور اعضای این باند را دور هم جمع کردی؟
با تعدادی از آنها آشنا بودم و بعضی از آنها را نیز که کار نداشتند شناسایی کرده و وارد باند کردم. اما فکر نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم.
- نحوه سرقت‌هایت به چه صورت بود؟
خودروهای بدون سرنشین را شناسایی می‌کردم و در فرصتی مناسب آنها را می‌دزدیدم.، برخی مواقع هم با شناسایی طعمه‌ها آنها را تحت تعقیب قرار می‌دادیم و در محل‌های خلوت با تهدید چاقو و قمه از آنها سرقت می‌کردیم
- اگر همسرت بداند دستگیر شده‌ای چه می‌کند؟
این‌بار حتما از من جدا خواهد شد. به او قول داده بودم که پس از آزادی دیگر دست به خلاف نزنم.

گفتگو  با عامل خودکشی دختر جوان
- چه مدت بود که با دختر جوان آشنا شده بودی؟
4 ماه
- از اینکه به خاطر یک اقدام شیطانی، باعث مرگ دختر 19 ساله ای شده ای چه احساسی داری؟
عذاب وجدان بیچاره ام کرده است، او دختر  بیگناهی بود، خون بیگناه آدم را می‌گیرد. وقتی متوجه شدم خودکشی کرده به خانه‌شان تلفن کردم و تسلیت گفتم.
- فقط همین؟
کار دیگری نمی توانستم بکنم.
- فکر می کنی او چرا خودکشی کرد؟
سکوت

کد خبر 12020

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز