همشهری آنلاین: صف‌های خرید دلار که طی روزهای اخیر در مقابل صرافی‌های بانکی تشکیل شده بود امروز دیگر به چشم نمی خورد، اما این صفها هم اکنون در مقابل برخی صرافی‌های بازار که هر دلار را با قیمت 1060 تومان می‌فروشند، تشکیل شده است.

به گزارش مهر،  امروز (یکشنبه 18 مهر) بازار ارز تهران تا حدودی آرامش نسبی را تجربه کرد، به نحویکه دیگر صفهای طولانی در مقابل صرافی بانکها به چشم نمی‌خورد، گرچه این صفها به مقابل درب صرافی‌های بازار هدایت شده است.

 امروز قیمت فروش دلار بر روی تابلوی صرافی‌ها 1060 و قیمت خرید آن 1055 تومان همانند قیمت دیروز درج شده بود، صرافی‌های بانکی نیز هر دلار را با قیمت 1055 تومان به صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی ارائه می‌کردند.

 در عین حال برخی از صرافی‌های مجاز قیمت فروش دلار را 1058 تومان درج کرده بودند اما فروشی نداشتند.

 امروز بر درب صرافی‌های بانکی اطلاعیه‌های نصب شده بود مبنی بر اینکه به اشخاص بدون بلیت و پاسپورت ارز داده نمی‌شود.

 همچنین در اطلاعیه‌های دیگری نیز عنوان شده بود، صرافی‌های مجاز با ارائه مجوز بانک مرکزی اعتبار دار و نامه دریافت فیش وارد شوند و حداکثر تا ساعت 11 صبح مبلغ ریالی را نیز به حساب صرافی واریز کنند.

 امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد که توسط دلالان و سفته بازها اعلام می‌شود، رقمی بین 1065 تا 1080 تومان را در بر می‌گیرد.

 برخی از صرافی‌های مجاز که با ازدحام جمعیت در مقابل خود مواجه بودند، با کشیدن کرکره‌های صرافی تا نیمه، از هجوم مردم جلوگیری می‌کردند، در این صرافی‌ها 2000 دلار با دریافت کارت شناسایی پرداخت می‌شود.

 البته برخی از صرافی‌های دارای مجوز نیز با وجود اینکه نرخ فروش دلار را بر روی تابلوهای خود 1060 تومان درج کرده‌اند، از فروش دلار به مردم خودداری کرده و عنوان می‌کنند که دلار نداریم. قیمت فروش هر یورو نیز امروز 1520 تومان است.

 همچنین امروز قیمت فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی بر روی تابلوی صرافی‌ها رقمی بین 360 تا 374 تومان، سکه طرح امام(ره) 342  هزار تومان تا 344 هزار تومان، نیم سکه 173 و ربع سکه نیز 88 هزار تومان اعلام شد.

کد خبر 118046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز