با وجود محدود شدن بیشتر عرضه دلار به متقاضیان، قیمت دلار در بازار آزاد کشور رو‌به کاهش است.

dollar gold

به گزارش همشهری این درحالی است که ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای جهانی در بازار بین‌المللی افزایش یافته و در صرافی‌های مجاز داخلی و صرافی بانک‌ها دلار روند ثابتی داشته و با قیمت 1050تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین برخلاف گذشته که به همه ارز تحویل‌می‌شد چندروزی است شرایط سخت‌تر شده و فقط با بلیت تایید شده برای سفرهای هوایی و ارائه گذرنامه 2 هزار دلار برای صاحب گذرنامه و 1000 دلار برای همراهان عرضه می‌شود. به گزارش ایسنا همچنین ارز مسافرتی می‌تواند معادل هزار یورو برای صاحب گذرنامه و 500 یورو برای همراهان باشد؛ ضمنا به افراد مقیم یا دانشجو ارز فروخته نمی‌شود.

دلار دیروز در بازار آزاد با قیمت 1065تومان فروخته می‌شد.افزایش ارزش دلار در برابر دیگر ارز‌ها در بازارهای جهانی از هفته گذشته به کاهش مداوم قیمت طلا در بازارهای جهانی منجر شد.

دیروز هر ‌اونس طلا در بازارهای جهانی تا 1327 دلار معامله شد و از اوج قیمت 1388 دلاری که 22مهر ماه ثبت شد 58دلار فاصله گرفت. کاهش قیمت طلای جهانی در بازار داخلی نیز تاثیر مستقیم داشته و روند کاهش قیمت سکه از هفته گذشته ادامه دارد. هر‌سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید دیروز نسبت به روز قبل بیش از 3 هزار تومان کاهش قیمت داشت.

کد خبر 119006

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز