چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کشوری اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا در بازارهای جهانی و به تبع آن در بازار داخلی باز هم کاهش یافت.

سکه

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه قیمت طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن بستگی دارد، افزود: امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 18 دلار کاهش نسبت به دو روز پیش به 1334 دلار رسید.

وی عرضه 6 درصد از ذخایر طلای چین به بازار و افزایش قیمت دلار در برابر سایر ارزها را از جمله مهمترین دلایل این کاهش بیان کرد.

کشتی آرای اضافه کرد: امروز در بازار آزاد تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با هزار و 500 تومان کاهش در مقایسه با دو روز پیش، 353 هزار و 500 تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران را نیز 408 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در مقایسه با دو روز پیش چهار هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: نیم سکه 177 هزار و 500 و ربع سکه 90 هزار تومان فروخته شد که نسبت به دو روز پیش به ترتیب دو هزار و 500 و 500 تومان کاهش داشت.

کشتی آرای اضافه کرد: هر گرم طلای 18 عیار هم بدون اجرت ساخت امروز در بازار آزاد تهران با 400 تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته 35 هزار و 300 تومان داد و ستد شد.

قیمت طلا در چند هفته اخیر روند کاهشی داشت.

کد خبر 126775
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز