همشهری آنلاین: نماینده یونیسف و سفیر حسن نیت یونیسف در جمهوری اسلامی ایران در پیام مشترکی عید سعید فطر را تبریک گفتند.

fetr

در این پیام آمده است:

پیشاپیش عید سعید فطر را از طرف صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)در جمهوری اسلامی ایران، به تمام خانواده ها و کودکان ایران تبریک می گوییم.

امیدواریم لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در ماه رمضان، فرصتی را برایمان فراهم آورده باشد تا روحمان را صیقل دهیم و به ارزشهای والای انسانیت نزدیک تر شویم.

در این راستا، مایلیم در مورد کودکان و اولویت های آنان سخن بگوییم، چرا که کودکان قلب انسانیت ما را تشکیل می دهند.

با نزدیک شدن به روز کودک، شانزدهم مهر ماه، بدین وسیله از همگی شما دعوت می کنیم تا این روز را صرفا روز جشن و سرگرمی نبینید، بیایید روز کودک را به دیده روز تصمیماتی بزرگ برای کودکان بنگریم: فرصتی برای همکاری با یکدیگر، یکی کردن منابع و یک صدا شدن برای ساختن جهانی بهتر برای کودکان.

امسال روز کودک فرصتی ویژه فراهم آورده است تا همه کسانی که با کودکان و برای آنها در ایران کار می کنند با شعار" کودکان در قلب اهداف توسعه هزاره" برای برگزاری روز کودک با یکدیگر همکاری کنند. همه ما می دانیم که بیانیه هزاره و اهداف توسعه برای رفاه کودکان یک ضرورت به حساب می آیند، چرا که این اهداف از فقر، آموزش و بهداشت سخن می گویند، از کار کردن در راستای عالی ترین منافع کودکان، گوش دادن به صدای آنها و تحقق کامل ظرفیتهای نسل آینده سخن می گویند، باشد که این نسل بتواند زندگی با عزت و پرباری را برای خود ایجاد کند.

بیایید همه برای کودکان متحد شویم، بیایید برای کودکان تغییری به وجود آوریم.

عید فطر مبارک

پال هولس هوف
نماینده یونیسف
درجمهوری اسلامی ایران
و
مهتاب کرامتی
سفیر حسن نیت، یونیسف ایران

کد خبر 115796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز