گروه اجتماعی:‌ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محدودیت‌های ترافیکی در روز عید سعید فطر خبر داد.

نماز عید فطر

سرهنگ سیدهادی هاشمی در یک نشست خبری گفت: ماموریت‌های پلیس‌ راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت 10‌شب پنجشنبه آغاز می‌شود و محدودیت تردد از ساعت 4‌صبح روز جمعه است.وی افزود: در این روز در محور شمالی طول خیابان کریمخان از حافظ تا میدان ولیعصر، طول خیابان فاطمی از میدان فاطمی تا کارگر و طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر تردد تمامی وسایل نقلیه ممنوع است.

هاشمی گفت: در محور شرقی خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین و خیابان‌های منتهی به انتها به سمت غرب نیز تردد وسایل نقلیه ممنوع است.وی از محدودیت تردد در محور غربی خیابان کارگر حد فاصل میدان جمهوری تا تقاطع فاطمی خبر داد و افزود: در محور جنوبی خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر نیز تردد وسایل نقلیه ممنوع است اما در این محور تردد در میدان جمهوری تا حافظ به‌صورت غرب به شرق جریان دارد.

هاشمی اشاره کرد: برای توقف خودروهای شخصی نمازگزاران مسیرهایی درنظر گرفته شده است که در مسیر غرب به شرق می‌توانند از میدان جمهوری تا میدان بهارستان به‌صورت مورب خودروهای شخصی خود را پارک کنند، در خیابان طالقانی از تقاطع حافظ به سمت شرق به‌صورت مورب، خیابان آزادی از میدان انقلاب به سمت غرب در هر دو لاین به‌صورت موازی و همچنین در خیابان آزادی مسیر غرب به شرق تا میدان انقلاب به‌صورت مورب می‌توانند پارک کنند.

وی افزود: برای توقف خودروها خیابان نواب از تقاطع توحید- ‌آزادی به سمت شمال هر دو لاین، خیابان فاطمی از جمالزاده تا میدان فاطمی غرب به شرق و برعکس در هر دولاین به‌صورت مورب، میدان فاطمی از ابتدای شهید گمنام به سمت شمال تا جلال درنظر گرفته شده است. همچنین طول خیابان شهید مطهری غرب به شرق در لاین جنوبی به‌صورت مورب، خیابان شهید بهشتی شرق به غرب در لاین شمالی به‌صورت مورب، خیابان انقلاب از حافظ به سمت شرق هر دو لاین برای پارک سواری‌های شخصی نمازگزاران درنظر گرفته شده است.

او همچنین با اشاره به هماهنگی مسئولان راهنمایی و رانندگی با مسئولان پارکینگ‌ها اضافه کرد: نمازگزاران می‌توانند در خیابان انقلاب از حافظ به سمت شرق در هر دو لاین، خیابان‌های منشعب به کریمخان به سمت شمال تا میرزای شیرازی، طول خیابان شهید سپهبد قرنی حد فاصل میدان فردوسی تا کریمخان، طول خیابان کریمخان از تقاطع حافظ به سمت شرق در هر دو لاین به غیراز کنارگذر عبوری پل کریمخان پارک کنند.

وی تأکید کرد: اما محدودیت‌هایی نیز برای توقف نمازگزاران وجود دارد.هاشمی افزود: توقف تمامی وسایل نقلیه در محدوده‌های بلوار کشاورز، از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز ممنوع است.

او همچنین از ممنوعیت توقف از خیابان فاطمی حد فاصل میدان فاطمی تا کارگر و طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز خبر داد و گفت: نمازگزاران برای پارک در طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا حافظ، طول خیابان ولیعصر از انقلاب تا میدان ولیعصر و خیابان‌های ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12فروردین و منیری‌جاوید ممنوعیت دارند.

کد خبر 115751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز