همشهری‌آنلاین: رییس‌جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن عید سعید فطر را به روسا و سران کشورهای اسلامی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از الطاف بیکران الهی،شاهد اعتلای هرچه بیشتر آرمانهای الهی،تقویت وحدت و پیوندهای دوستی همه ملت‌ها بر محور توحید در جهان باشیم.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن عید سعید فطر را به روسا و سران کشورهای اسلامی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از الطاف بیکران الهی،شاهد اعتلای هرچه بیشتر آرمانهای الهی،تقویت وحدت و پیوندهای دوستی همه ملت‌ها بر محور توحید در جهان باشیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن پیام رییس‌جمهور به این شرح است:

فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکر برای توفیق عبادت، ذکر،خشوع و توسل به بارگاه کبریایی حضرت حق و تعمیق پیوند با ذات احدیت و حضرت محبوب را تبریک می‌گویم.

امیدوارم با تمسک به آیات نورانی کتاب وحی، بهره‌گیری از الطاف بیکران باری تعالی و با ولادت جدید معنوی، شاهد اعتلای هرچه بیشتر آرمان های الهی،تقویت وحدت و پیوندهای دوستی همه ملّت‌ها به ویژه ملّت‌های اسلامی برمحور توحید و استقرار عدالت، ایمان، رفاه و عشق و نابودی ظلم و تبعیض در جهان باشیم.

در آستانه این عید بزرگ الهی و نبوی،از خداوند متعال، سلامتی و موفقیّت جناب‌عالی، بهروزی، نیک‌بختی و عزّت و شوکت حقیقی انسان و اسلام را مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 115805
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز