یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها از مشکلات جدی شهر تهران است از این رو پروژه شهر آفتاب در 20 ماه آینده افتتاح و بسیاری از این قبیل مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه 10 هزار نفری امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که تهران یک مجموعه 100 هزار نفری در خارج از شهر دارد، همواره جای خالی بعضی از مراکز ورزشی که هم برای فوتبال و هم ورزش‌های جانبی استفاده شود احساس می‌شد، از این رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت پنج استادیوم برای شهر تهران را پیش‌بینی کرده‌ایم که نخستین ورزشگاه افتتاح شد و امیدوارم در مناطقی مثل 19، 20 و چهار هم شاهد افتتاح ورزشگاه‌هایی بزرگ در زمان مقرر باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره توجه به کارگران اظهار کرد: امروز یکی از بهترین دوران شهرداری تهران در بحث توجه به کارگران را می‌گذرانیم. در این مدت سعی کردیم علاوه بر رعایت قانون توجه به مسکن، درمان، معیشت، اوقات فراغت و ارتقای تحصیلی آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم. وی ادامه داد:‌ تعاونی‌های مسکن برای کارگران ایجاد شده و با واگذاری زمین‌ها کار مجوز و صدور پروانه آن‌ها نیز انجام شده است.

شهردار تهران در ادامه به موضوع مدیریت محله توسط شهروندان اشاره و مدیر محله را فردی اجرایی دانست که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی محله در اختیار او و هیات امنای محله قرار می‌گیرد و گفت: ترکیب هیات امنای محله از هفت نفر شورایاری محله تشکیل می‌شود که آن هفت نفر تعدادی دیگر را انتخاب می‌کنند و سرانجام 10 نفر با هماهنگی ناحیه مشخص می‌شود که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی محله به او و هیات امنا واگذار می‌شود.

قالیباف افزود: این طرح به طور آزمایشی در 22 ناحیه شهر انجام و از ابتدای شش ماهه دوم سال در همه محلات اجرا خواهد شد.

کد خبر 106455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز