سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: ما از امام (ره) درس اخلاق گرفتیم و آموختیم که جز با ابزار اخلاق نمی‌شود مردم را به اسلام دعوت کرد.

به گزارش سما، دکتر محمد باقر قالیباف، شهردارد تهران در پی برگزاری مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرامان‌های امام راحل(ره) با بیان این مطلب گفت:  امروز در این مکان مقدس و در کنار مدفن امام بزرگوار جمع شدیم که از یک جهت شکرگزار توفیق خدمتگذاری به زائران امام (ره) باشیم و از سوی دیگر با پیر و مرادمان و همچنین شهدای گرانقدر، تحت رهبری‌های مقام عظمای ولایت تجدید عهد کنیم.

دکتر محمد باقر قالیباف که در حرم مطهر امام (ره) سخن می‌گفت، با بیان اینکه باید خداوند را شاکر باشیم که یک بار دیگر توفیق پیدا کردیم تا در جوار مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیست و یکمین سالگرد ارتحال این مرد الهی حضور پیدا کنیم گفت: مجموعه مدیریت شهر تهران اعم از شورای اسلامی شهر، شورایاران و مدیران و کارکنان شهرداری در این ایام که مصادف با سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) است در این جا جمع شده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره) پیمان ببندیم که آرمان‌های ایشان را تحت هدایت، رهبری و حمایت مقام معظم رهبری پیش ببریم.

وی ادامه داد: امروز ما در کنار مرقد بزرگمردی جمع شده‌ایم که به سمت انسان کامل شدن و علی وار زیستن پیش رفت و آنرا را به همه ما آموخت. اگر می‌گوییم امام (ره) یک مرد الهی بود اغراق نکرده‌ایم، ما دیدم که همه خواسته‌های یک ملت در این مرد الهی تجسم پیدا کرد و این اتفاق بزرگ رخ نمی‌دهد مگر اینکه این مرد الهی از فردیت خود جدا شد و جز برای خدا گام بر نداشت.

قالیباف ادامه داد: امروز توفیق داشتیم تا عهد و پیمان مجددی با بزرگمردی که به ما اسلام عزت و استقلال سیاسی را هدیه کرد، ببندیم.

وی گفت: ما از امام (ره) درس اخلاق گرفتیم و آموختیم که جز با ابزار اخلاق نمی شود مردم را به اسلام دعوت کرد و ما در این مکان مقدس جمع شدیم که از یک جهت شکرگزار توفیق خدمت گذاری به زوار امام (ره) باشیم و از سوی دیگر با پیر و مرادمان و همچنین شهدای گرانقدر تجدید عهد کنیم.

شهردار تهران در پایان گفت: انشالله آرمان های امام (ره) و شهدا را تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری و در سایه هدایت‌های ایشان پیش ببریم.

کد خبر 108788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز