مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه امسال مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به‌دلیل وجود ساختارهای مناسب باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار خواهد شد،اعلام کرد:

حضور 5/1 تا 2 میلیون نفر زائر در مراسم ارتحال امسال پیش‌بینی شده که بخش خدمات شهری در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده است.

سیدمناف هاشمی در نشست خبری که دیروز برگزار شد،  در مورد برنامه‌های شهرداری تهران برای ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهرداری تهران می‌کوشد در بیست و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به بهترین نحو مراسم سوگواری را برابر با شأن امام راحل برگزار کند که در این رابطه نشست‌هایی با ستاد مرکزی برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) داشته و نقش پشتیبانی و خدماتی را به‌عهده دارد.

وی ادامه داد: وظایف شهرداری در قالب 4 برنامه فرهنگی، اجتماعی، درمانی و ترافیکی در 22 منطقه تهران هماهنگ شده است.قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مراسم ارتحال در روز 14 خرداد‌ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) با برگزاری نماز جمعه به انجام می‌رسد و ایستگاه‌های صلواتی در 21 منطقه مستقر شده و ارائه پکیج و آب، حین و بعد از مراسم از اقدامات بخش خدمات شهری شهرداری است.

هاشمی اضافه کرد: برای این مراسم بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شده و برای مدیریت ترافیک نیز جلساتی از سوی معاونت حمل‌ونقل شهرداری با نیروی انتظامی به انجام رسیده است. وی در ادامه گفت: از سال 72 مصوبه‌ای درخصوص تونل مشترک در مناطق مختلف کشور به تصویب رسیده که همکاری مستمر سازمان‌های مربوطه را سبب می‌شود.

کد خبر 107794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز