گروه دانش و سلامت: نخستین اجلاس بین‌المللی نیکوکاری یکم و دوم تیر ماه با محوریت سلامت، توسعه و توانمندسازی توسط بنیاد نیکوکاری فردوس و با همکاری شهرداری تهران در محل سالن همایش کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش همشهری به نقل از اداره کل سلامت شهرداری تهران، در این اجلاس بین‌المللی نمایندگانی از سازمان بهداشت جهانی، بانک توسعه اسلامی، سازمان بین‌المللی کار و همچنین نمایندگانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند.

در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی با مشارکت بنیاد بیماری‌های خاص، بیمارستان مسیح دانشوری، مؤسسه حمایت از بیماران ریوی، آسایشگاه سالمندان کهریزک، مؤسسات خیریه و اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد.

اداره کل سلامت ضمن معرفی ساختارهای موجود در حوزه سلامت شهرداری تهران به شکل نمادین بخشی از این ساختارها را از جمله خانه اسباب بازی، باشگاه چاقی و مرکز فراموز، به نمایش گذاشت و کارشناسان به‌صورت مستقیم به تعریف فعالیت‌ها پرداخته و بازدیدکنندگان را با این فعالیت‌ها آشنا کردند.

این اجلاس به‌منظور ایجاد شناخت از نیکوکاری و انجام عمل خیر و کمک به نیازمندان در سطح بین‌المللی، شناسایی بیشتر خیرین و مؤسسات نیکوکاری در سطح بین‌المللی و داخلی، ایجاد ارتباط بین خیرین و افراد توانمند با سازمان‌های مردم‌نهاد که به مردم کمک می‌کنند، افزایش همکاری‌های بین بخشی سازمان‌های دولتی و غیردولتی داخلی، برگزار شد.

کد خبر 110324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز